amy-baby schreef:Ik vraag dit, omdat ik er heel erg mee bezig ben. wil ik ze snel achter elkaar of wacht ik wat langer. Heb net een nieuwe baan dus dan toch maar even wachten. Die foto ziet er echt geweldig uit, wel leuk dat Lisa nu 5 jaar is, maakt ze het wel heel bewust mee, en kan ze een beetje op haar manier helpen toch?
de reden dat ik er "zoveel"tijd tussen heb is eigenlijk ook uit eigen belang
allereerst heb ik gekeken naar de relatie tussen mij en mijn zusje (5jaar verschil) en tussen daan en die van zijn broertje(4 jaar) die is erg goed, en ik vind het fijn dat we allebij een leven naast elkaar hebben en niet voordurend met elkaar (wat ik denk dat je sneller hebt als je zo kort op elkaar geboren bent) we hebben wel de zelfde vrienden (nu, vroeger niet) en op deze manier vind ik het helemaal leuk.
daarnaast is de tijdverdeling die je voor je kinderen hebt veel handiger, als lisa op school zit heb ik tijd voor maud,en als maud op bed ligt heb ik tijd voor lisa (aangezien die pas later dan maud naar bed gaat en ook nog 4x op een dag) zo hebben ze allebij hun eigen tijd met hun moeder.....
Lisa kan ook erg goed mee helpen als ik iets moet pakken of zo en maud is op de commode dan vraag ik of zij even op maud wilt passen.of als ik een doekje moet hebben ofzo pakt zij dat voor me, of ze leest maud voor (heel schattig) dat soort grote zus dingen.
Daarnaast had ik echt geen zin op 4 jaar lang achter elkaar in de poepluier, potjes,tandjes en babyzooi van 2 kinderen te zitten ik geniet veel meer van mijn baby nu het al "zo lang geleden" is dat er een baby was......
maar ja misschien vind iemand ander zo dicht op elkaar weer veel beter