Disney-BabyOud lidBerichten: 282Lid sinds: 1 januari 2005
@possie, Oke dan heb je het nog heeel goed gedaan ook 😉 vond je hem ook makkelijker dan de proefexames??
Miesje78 schreef:@sylvana87; welkom hier. Je kan hier je hart ophalen met alle dierenliefhebbers 😉
@naatje83; zeker balen dat ze niet kan praten en me verteld wat ze heeft... Hoewel... ik hoef geloof ik ook niet alles te horen... zij is toch echt wel mijn praatpaal (kan goed geheimen bewaren joh 😉 !) en misschien vraagt ze me wel voortaan mijn klep te houden...
Leuk dat verschil in karakters van onze beestjes he! En leuk dat je zo goed kent en al kan voorspellen wat ze doen!
Mijn kat heeft vorige week en deze week lekker gevochten met een kat uit de buurt, dus hij ziet er niet uit. Bijna een hap uit zijn oor ook. Maar ja, we zijn nog niet zo lang geleden verhuisd, dus hij moet gewoon een plaatje veroveren in de buurt. Zolang ie niet helemaal open thuis komt moet het dus maar even.
Leuk om het motorrijden als verassing te houden! Ben benieuwd wat ie zegt als het gelukt is!
@Geuss07; ook welkom hier. En ja, er zijn er meer van jouw 'soort' 😉
Leuk hoor, zo'n lekkere beestenboel.
Wel balen dat het minder gaat op stal en ik hoop dat je snel een beter plekje vind! Welke regio woon je?
naatje83 schreef:Hey Possie,
Ik denk dat ze gewoon aan elkaar moeten wennen. De oudste zal
toch haar huisje beschermen laat het een paar dagen gaan en dan
komt het heus wel goed hoor ga je een kitten halen of een oudere
poes?
Dus jullie gaan ook lekker verbouwen. Wij gaan in September beginnen
op de bovenverdieping onze kamer moet in tweeen gesplits worden en
de logeerkamer moeten de schroten eraf en dan moet allles gestuuct
worden de overloop moet gestuuct worden en dan op naar de badkamer.
Veel plezier met lessen straks en we spreken je snel weer he! ;)
Miesje78 schreef:Heb ik al gedaan vorige week! Daar stonden inderdaad wel wat tips enzo op, maar die heb ik allemaal allang gedaan.
Ik had voor het verhuizen al veel info verzameld om het voor hem zo makkelijk mogelijk te maken, omdat het toch veel stress met zich meebrengt. Daar stond het ook van het plassen en ik wist dat ie het al eerder gedaan had, dus ik was voorbereid, maar helaas.
De vervolgstappen van daar waren ook eerst naar de dierenarts, kijken of het niet medisch is en daarna de gedragstherapeut.
Hij moet dus maar ff mee (en hij haat het draagmandje!!!)....
Coo1 schreef:Wij hebben het nadeel dat we een open trap in de woonkamer hebben.
Maar zodra ze naar de overloop gaan zitten ze in het nauw dus daar kunnen we ze dan makkelijk vangen.
Op de trap is geen doen want dan pakken ze de trede vast en laten ze niet meer los.
Ook zo lekker die poten wijd als je ze in het mandje wilt stoppen en idd miauwen alsof ze gemarteld worden.
Zelfs snoepjes vinden ze dan niet meer lekker.. Als we dan eenmaal bij de dierenarts zijn krijgen we de oudste niet meer uit het mandje. Zelf schudden werkt niet we moeten echt het hele mandje uit elkaar halen. De jongste weet niet hoe snel ze eruit moet vluchten en kruipt bij de dierenarts overal op en onder en tussen en die krijg je dan ook niet meer te pakken om er weer in te zetten. Ze moet voor ons altijd een lange afspraak inplannen om de katten weer in het mandje te krijgen.. hahaha
Coo1 schreef:Gelukkig is onze dierenarts heel tolerant. 😉
maaruh een katje bij 3.5 week al van de moeder scheiden is idd veel te vroeg.
Jammer dat er zulke mensen zijn. Ze zal er wel vanaf hebben gewild.
Coo1 schreef:echt frustrerend hoe dat werkt hier in Nederland.
Vind het ook knap hoe vaak je hier in Nederland hoort dat ze de verkeerde al jaren in de cel hebben gezet voor iets wat hij achteraf niet blijkt te hebben gedaan. Hebben wij in NL geen goed sporenonderzoekteam (leuk woord voor galgje)....
Kunnen ze die onschuldige mensen later weer van onze belastingcenten schadevergoeding gaan geven. Dat ze maar eerst zorgen dat ze het goed onderzocht hebben.
Ach ja ik kan me er wel druk om maken maar dat helpt toch niet. Hou me maar liever bezig met de katjes... ;)
Miesje78 schreef:Haha, dus er zijn meer mannen er zo 'ingeluisd' 😉
Nee hoor, nu vindt hij ze ook leuk. Hij is alleen wel heel eerlijk; zonder mij zou hij geen huisdieren hebben.
ik zou ook wel alles in huis willen halen wat 'zielig' is, maar ik geloof niet dat ik daar hem een plezier mee doe, dus ik hou me in. Ik probeer dan in ieder geval te zorgen dat mijn beestjes het goed hebben!
Wat een grappige naam voor eendekuikens! Zal het hier eens een keer gebruiken, kijken of ze het hier kennen!
Monalisa schreef:ik ben zo moe van vannacht dat ik gewoon zin heb om op de bank te gaan liggen en te gaan slapen voor een paar uurtjes :|
Monalisa schreef:niets :?