Guess07 schreef:@Noor
Jeetje!! Hoe hou je die hokken allemaal schoon van die konijnen?? Haha.. Vind het al niet leuk dat ik een keer in de week m,n ratten moet schoonmaken haha! Zal wel een behoorlijke klus zijn! Wel leuk dat je naar tentoonstellingen gaat! Heb je 'speciale' konijnen, of doe je het gewoon echt voor de fun?
Tja, even flink doorwerken en dan is het met een uurtje / anderhalf uur klaar. Hoe meer je er hebt, hoe handiger je er in wordt, :mrgreen: .
Ik fok met de Nederlandse Hangoor Dwerg, het kleinste hangoortje onder de konijnen..... Leuk en vriendelijk ras. Verder past het qua formaat ook beter bij mijn tuinomvang, haha.... Tuurlijk is het ook voor de fun, maar fok wel gericht naar de rasstandaard..... Dus de 'mindere' diertjes verkoop ik of geef ik weg. Ik fok niet zo heel erg veel, het moet wel te doen bijven.....
Als de kleine straks in aantocht is (duim, duim, duim!), mag manlief ook meer gaan doen. Daar is hij van op de hoogte en vindt het ook niet erg..... Maar goed, de toekomst zal het uitwijzen.... Misschien dat we qua 'boerderij' iets gaan inkorten, maar er moeten dieren in huis, anders komt het niet goed 😂 ...