heey gefeliciteerd meid!!! en wat ben je vruchtbaar zeg!! jeetje!!! hoe doe je dat :)?
miss idd er niet mee bezig zijn, ik ben ook van het forum af, doe geen testen, doe geen temp meer, klus gewoon de hele cyclus om de dag ( probeer) en verder zie ik wel..dus ja mischien ligt daaraan. elke dag denken waar je zit in je cyclus en wat je moet doen en oeveel dagen nog, en wat voel ik allemaal..
jeetje ben zo blij voor je!!!!!!!!
ik hoorde wel dat klussen met een volle blaas helpt:( omdat de zaadjes dan makkelijker glijden
ik vermoed nu dat ik blaasonsteking heb, ik heb beetje raar gevoel rechts onder, en ik plas heel vaak, en gisteren beetje pijn met klussen, en ik stink haha
nou meiden ik ben weer tijdje weg maar las toevallig even dat indootje zwanger was 😊 volgende keer iemand anders als ik weer keer kom lezen 😊
liefs van vere Rotterdam 😊
enne veel succes meiden!!
Indootje schreef:Hallo allemaal,
Ik ben echt een enorme tijd hier niet geweest.
Dat kwam omdat ik na mijn 2e miskraam even afstand moest nemen. Daarbij kwam ook de verhuizing en alles erg druk.
Inmiddels ben ik gelukkig wel weer zwanger, totaal niet mee bezig geweest en ook niet verwacht (niet met testen bezig geweest, temperaturen of heel veel geklust). Dus blijkbaar helpt het toch wel als je er wat afstand van neemt, er wat relaxter in zit, maar ik weet er alles van: makkelijker gezegd dan gedaan.
Het gaat gelukkig goed, vorige week bij de VK geweest en ik heb wel wat meer vertrouwen er in dat het goed blijft gaan.
Ik wens hier iedereen heel veel succes en geluk toe en ook na 2 miskramen heb je dus nog evenveel (en snel) kans om zwanger te raken.
Hierbij strooi ik wat sterretjes naar jullie uit! *************************************************************