@Jelske, wat is dat toch weer enorm balen of eerder zwaar kl*te!!!!
Ja ene keer komt het harder aan dan een andere keer, ene keer denk je ook meer dat het raak is dan een andere keer.
Ik hoop dat je woensdag een fijn gesprek zal hebben met je gyn.
En Jelske je mag hier ook kletsen als je niet gezellig bent hoor!!!
Sterkte meis en tot snel maar weer!
Liefs Roosie
@Snoepie, ik ben ook geen super huisvrouw, soms krijg ik het ineens zitten en dan ga ik steeds verder met schoonmaken. Morgen is er weer een dag.
De test die ik gebruik is persona, die houdt mijn cyclus bij. Daar is ook een poll over waar ik regelmatig schrijf. Ik vind de persona erg fijn, heb mijn lichaam op die manier beter leren kennen. Als je niet cyclus niet korter is dan 23 dagen en niet langer dan 35 dagen dan kun je het gaan gebruiken.
http://www.persona.info/nl/index.php het is eigenlijk bedoelt als een soort neppil, je kunt dan zien wanneer je vruchtbaar bent en zwanger zou kunnen raken, dat zijn de zogenaamde rode dagen en bij groene dagen is het veilig. Maar wij gebruiken het uiteraard andersom, wij klussen op de rode gevaarlijke dagen 😉
We zijn net terug van Ciske de Rat. Kwam ik eerst een collega tegen van mijn werk, die was met zijn vrouw en zoon naar de middagvoorstelling geweest. Wel grappig maar ik zat er niet echt op te wachten in mijn weekend. Maar de musical vond ik erg leuk! Mijn vriend is oeramsterdammer dus voor hem nog extra leuk. We zijn van te voren wezen uiteten in het Novotel er naast, maar was wel duur, wel lekker gegeten maar niet buikje rond.
Ik ga zo maar naar bed, morgen weer naar webdesignles.
Roosie