Hahahaha, die drie kleine eitjes met bruin brood en een sterke bak koffie ging er ook in als koek. Moet toch op een of andere manier wakker blijven tot vanavond 😉 .
Groetjes,
Snoepie
SnoepieOud lidBerichten: 794Lid sinds: 1 januari 2005
Jelske schreef:Lijkt me een interessant artikel..... denk je erom dat je niet in slaap valt in bad?!
En laat even weten of er nog leuke tips in staan hoe ik volgend jaar nóg gelukkiger kan zijn (als ze maar niet aanbevelen om moeder te worden ;-))
Jelske schreef:he superspammer, alweer werken?! nou, sterkte ermee, ik zal aan je denken wanneer ik in m'n korte broek lekker op m'n mooie terras zit te genieten van het zonnetje 😉
Ik heb geen idee of die samenlevingstest achterhaald is of niet maar mijn gyn. heeft die stap gewoon overgeslagen. Nou ja, vind ik niet erg hoor.... lijkt me zó genant om verplicht sex te hebben op hun commando om vervolgens meteen daarna met je benen wijd bij de gyn. te moeten liggen terwijl het zaad er nog uit druipt......
whoehahaha, sorry Snoepie, was niet erg tactisch om me zo uit te drukken! Maar je weet het; álles voor een kindje dus ook z'n test :mrgreen:
Snoepie schreef:@Jelske
Dus je gaat inspiratie doen op het strand! Stoute meid hihihihi
Ach, misschien heb ik vandaag wel m'n eisprongetje i.p.v. gister (volgens m'n banner) dus zou ik vanavond nog productief kunnen klussen...... m'n mannetje scoort op dit moment even geen punten maar ja, voor sex moet je toch wel zinnen hebben dus wie weet kan ik m'n gedachten even verzetten al liggend in de warme zon op het strand en vind ik vanavond m'n hubbie wel weer lief 😉
Maar goed, hier thuis heb ik ook nog genoeg te doen dus wie weet blijf ik wel lekker hier en ga ik af en toe op m'n terras in de zon zitten, ook lekker 😊
Jelske schreef:
Mijn dagje was al met al toch ook wel leuk, mannetje is inmiddels weer thuis, en wie weet kruip ik straks lekker knus tegen hem aan in bed ;-)
Roosie schreef:hahaha ik zie ineens dat ik 3 dagen overtijd ben en dat het precies nog 3 weken en 3 dagen duurt voordat we gaan trouwen! :-D
Jelske schreef:@Snoepie; veel plezier!! Hoop dat je een leuk feest hebt, mooi weer, lekker uit je bol gaan en dan heerlijk samen het hotelbed induiken! 😊
Hier begin ik alweer lichtelijk nerveus te raken; heb al 2 dagen een serieus menstruatiegevoel in de onderbuik. Vandaag ben ik 2x naar de wc gegaan puur alleen om te kijken of ik geen rood in m'n slipje had. Niet dus. En ik heb trek in allerlei lekkers, echt niet normaal. Al 2 dagen geef ik toe aan de vreetbuien die ik heb. Wat kan dát nu allemaal weer betekenen?! Tjonge, die wachttijd tot je nod is echt de meest rampzalige periode van je hele cyclus.
Weinig geklust, dus weinig kans en toch zo'n rare onderbuik? misschien ditmaal een korte cyclus en komt de ongi inderdaad morgen of komend weekend. Nou ja, we wachten het maar rustig af en vanaf NU geen extraatjes meer :roll: