Ik bedoel twee dagen niet, woensdag en donderdag niet en vanaf vrijdag verhoging. Ben benieuwd wat deze ronde brengt.
Fijn weekend!
Snoepie
SnoepieOud lidBerichten: 794Lid sinds: 1 januari 2005
Jelske schreef:Ja, mijn banner deed het ook niet omdat die site tijdelijk uit de lucht is? Nieuwe banner aangemaakt, werkt nu weer wel.
Wat zijn wij vrouwen toch rare wezens he Inge? We zeggen wel heel dapper 'denken er maar niks van' en 'het zal wel niet' maar ondertussen hopen we toch stiekem dat we wél zwanger zijn......
Sterkte met afwachten maar weer en nog een fijn weekend verder!
@Snoepie; spannend hoor! hebben jullie het hotel goed wakker gehouden met je geklus? We denken positief en gaan er gewoon vanuit dat je tijdig aan de gang bent geweest.... nu maar weer afwachten tot je nod!
Hier nog steeds heel moe, kwam traag op gang, heb wel lekker gewinkeld net maar ben weer doodmoe! Ik ga nu lekker even met een kopje thee en een leuke film op de bank, verder niemand thuis en ik hoef de deur ook niet meer uit.
Oeps, zou eigenlijk nog grasmaaien, was strijken, bed verschonen, schuur opruimen... :oops:
:D
Jelske schreef:Wat goed zeg! Maare..... is de juf zo goed of zijn de kids zo slim? 😉
En wat een slap excuus om vandaag niet te gaan rennen; dat kan toch ook in de regen?! 😂
Ik heb vanmorgen een heel eind gewandeld maar ja, vanmiddag weer aan de rosé, sate, pinda's, chippies, komkommer (mét dip), etc... tja, zo vaak hebben we niet een feestje dus nu maar lekker aangestaan. Vanaf morgen.... oh, dat schijn ik al vaker gezegd te hebben 😉
sterretje37 schreef:Jeetje, wat zijn we vandaag toch druk met bedden verschonen, ik heb ook net het schone beddengoed van de lijn gehaald.
Ga nu even een warme douche nemen, heb het koud. Verwarming is ook al aan, erg hè?
Dan nog een beker warme melk en maar hopen dat ik vannacht niet weer zo raar ga doen.
Gr. Inge
Jelske schreef:Oh ja, hoe heb je het gehad Hoop?! Op tijd terug voor het klussen? 😊
Fijne avond en gezellig dat je weer terugbent!
hoop1970 schreef:vanavond voor de gein toch nog een ovu testje gedaan.... en nu heb ik 2 streepjes, nog niet supervet, maar ze staan er wel...
Toch straks m'n eva pakje maar weer eens aantrekken :mrgreen:
Beebie_Wish schreef:@hoop...Ik heb vorige week woensdag bloed geprikt en morgen rond tussen de middag bel-spreekuur en zal ik dan te horen krijgen of mijn progesteron gehalte flink gestegen is ja of de nee...
Jelske schreef:Ja, dat zou kunnen maar waar laat ik die test dan??! Klein bedrijf, niet ál te veel dames en die er zitten zijn écht niet met zwanger worden bezig ;-)
Fiemo schreef:Jij mag mij best op mijn verjaardag..(ooh nee, nu niet meer) een stomme doos noemen hoor Jelske, mag altijd wel want af en toe lucht dat gewoon op.
Ik kan me het heel erg voorstellen dat je er soms helemaal moedeloos van wordt als er weer iemand gelijk zwanger is, zoals ik. Dat zou ik ook gehad hebben, zeker als de wens zo ongelooflijk aanwezig is als bij jou.
Ik word ook best verdrietig als ik je berichtjes lees, ik wil je dan ook een dikke virtuele knuffel geven en ik hoop heel erg dat het bij jou snel raak mag zijn!
Heel veel liefs!!