@Carmen, jammer dat je niet even een kijkje naar binnen kunt nemen hé en je Emmy toespreken hihihi.....
Wat ik altijd lekker vind is als ik op de bank of bed lig mijn handen op mijn buik leggen, dan wordt het lekker warm. (niet tot het kookpunt hoor, want dan kook je emmy) hahaha...........
Grappig trouwens dat je de embryo een naam geeft, goed idee, zo is het al meer een mensje!
Fijn dat je goed kunt slapen, dat is toch wel belangrijk voor jou en Emmy.
@Twijfelaartje, ik zou ook een test doen!
@Shanna ik wil nog op een vraag van je reageren:
Roosie, je berichtje was duidelijk hoor! Klinkt goed, hoeveel tijd zat er tussen die zwangerschappen van de buren? Dan kun je het uitrekenen.
In het één na laatste huis (het huis op de hoek is nog niet bewoond, eind van het jaar) daar is augustus 2008 een meisje geboren. Die relatie is uitelkaar. Daarnaast woont een stel die begin januari uitgerekend zijn, daarnaast onze buren die zijn begin februari uitgerekend. Dus ik weet niet hoe ik hier een sommetje van kan maken, misschien uitgerekend in aug.?
Het wordt spannend deze week. Morgen of vrijdag hoor ik of ik op 2e gesprek mag komen, maar belangrijker nog word ik dit weekend wel of niet ongi??? Ik ben er nog wel rustig onder, trek niets van mijn pijnlijke tepels aan, dat hoort er blijkbaar bij ongeacht je wel of niet zwanger bent. Ik heb vrijdag wel een afspraak voor echo, maar misschien is die afspraak wel te vroeg, lijkt me toch handiger om een afspraak te maken als ik ongi ben geworden.
Maar ik wacht nog wel even af, wie weet word ik al eerder ongi.
Vandaag ga ik voor het eerst weer naar Zumba, denk dat mijn eierstokken het wel aan kunnen weer.
Gisteren ben ik ook begonnen met het schilderen van een schilderij! Erg leuk om te doen, hopelijk is het goed genoeg voor boven de bank. Manlief ging gisteren kijken en hij vond het er leuk uit zien, voor zover het af is.
Wel lekker om even met iets heel anders bezig te zijn!
Roosie