shanna,
Dat is een mooi bericht zeg. En inderdaad, laat alles nu maar anders gaan dan de vorige keren.
Heel veel succes met wachten!!!
Gr, GB
GBOud lidBerichten: 180Lid sinds: 1 januari 2005
twijfelaartje-35 schreef:@hoop: ja, dit is mijn eerste maar voorheen was ik altijd perfect op tijd en ook die paar keer dat ik wel een stopweek had ingelast was ik netjes op tijd.
@jelske: dat snap ik, dat het langer kan duren maar toch niet langer dan 36 dagen?
ik heb mijn ongi namelijk nog niet.
Roosie schreef:
@Hoop is je man weer teruggekomen?
Jelske schreef:
@Hoop; je mannetje nog boos? Oh nee, jij was boos.... je mannetje al wel weer thuisgekomen? Of eet hij de eerstvolgende dagen bij de buren :mrgreen:
bloem79 schreef: Hoop je hebt me aan het lachen gemaakt met je berichtje van gisteren (mannetje in de keuken) hahah zooooo herkenbaar 😉 !
GB schreef:Temmie,
Welkom op dit forum. Het is hier heel gezellig, we wachten net met zijn allen op het goede nieuws van Carmen.
Ook ik merk dat het nu een stuk moeilijker is. Rond mijn dertigste was ik twee keer binnen mum van tijd zwanger van onze twee dochters. En nu is het nog even afwachten, maar proberen we ondertussen toch al weer voor de vierde maand...
Voor velen hier op het forum is het de eerste keer, maar met zijn allen merken we dat het inderdaad niet makkelijk is. Tot medische molens, rottige medicijnen en heel veel teleurstellingen
Hoop dat je snel zwanger raakt.
En inderdaad, een gezond kindje, dat is waar het om gaat!
Gr, GB
Roosie schreef:@temmie welkom hier, leuk dat je hier komt meekletsen!
Succes met zwanger worden, dat het maar snel raak mag zijn!
Dit is een gezellig forum, dus kijk uit het werkt verslavend! 😉
Ik ben bijna 3,5 jaar bezig met zwanger worden, ik ben 38 jaar.
Na 1,5 jaar proberen, hebben we ons laten onderzoeken, niets gevonden.
Nu zijn we met iui bezig, volgende week krijg ik mijn 3e iui.
Je komt wel binnen op een spannende dag!
Carmen hoort vandaag of ze zwanger is van haar 2e ivf!
Roosie
Op vrijdag a.s. moet ik vóór 11.00 uur naar het ziekenhuis om bloed te prikken en hoor ik de uitslag tussen 14.00 - 16.30 uur.
Maar s'morgens test ik thuis eerst zelf.