Dames, ik moet even wat kwijt......
Samen met mijn mannetje druk in gesprek deze week over de 3e IVF ( en evt. de 4e......)
Heb nagedacht overde "invulling" van de volgende IVF....
Las op onderstaande link.......en vooral onder "de kwalitëit van eicellen".
E.e.a. heeft mij wel aan het denken gezet.
http://www.deverdwaaldeooievaar.be/oude ... re-leefijdNu zit steeds in mijn hoofd dat ik graag voor eiceldonatie wil gaan (en mijn mannetje stuent mij gelukkig ook hierin)
Ben gewoon bang dat mijn eicellen ook niet meer van goede kwalitiet zijn en wil ik niet het risico lopen om "maar" weer 1 eicel bevrucht te krijgen.
Volgens het IVF team kan het gurust dat er de volgende cyclus weer veel meer eitjes groeien...maar het kunnen er ook nóg minder zijn met helemaal geen bevruchting.
En dan heb ik helemaal niets meer, zelfs geen cryo :oops:
Ik wil gewoon niet achterover gaan zitten leunen en afwachten wat er gebeurd met de hoogste dosis Ghonal in mijn lijf...
Het wordt wel één van mijn laatste kansen.
Het moet gebeuren binnen nu en anderhalf jaar.....dan is het gewoon genoeg en klaar 😉
Ik vond het echt helemaal top om tot nu toe wel 3 bevruchte eicellen te maken, dat ik dat kan!!!
Je voelt je gewoon prettig bij omdat je dit eerst nooit wist.
Ben ik echt blij mee...maar toch.....het blijft knagen.....het is gewoon niet genoeg.
Heb al geïnformeerd bij mijn zorgverzekeraar en deze kan via een zorgbemiddelaar doorverwijzen naar bijv. België waar evt. eicel donatie wordt gedaan.
Eerst maar in gesprek met de arts.
We willen zo goed mogelijk met deze laatste kansen omgaan 😉
Een extra poging kost ook nog veel geld...1 extra poging is gewoon het maximale voor ons.
We zouden niet willen dat het een obsessie gaat worden omdat je gewoon niet kan stoppen met opgeven.
Het moet niet ten koste van alles gaan 😉
Een eicel van een jongere donor heeft ook "jonge eigenschappen" en biedt zo meer kans op innestelen e.d.
Het kan net even meer kansen geven!!
Wordt vervolgd.......
Liefs,
Carmen