*Shanna en Jelske,
Heb jullie ven een PB gestuurd.
*GB,
Succes met testen 😉
Ik heb een paar moeilijke dagen gehad, zat er ff doorheen.
Gisteren kwam alles op me af en in de winkels begon alles te draaien :oops:
Ben zo vermoeid geraakt door alles en nog wat, alle gesprekken over zwanger worden e.d.
Gisteren op de verjaardag ging het de hele dag over kinderwagens, kinderstoelen, kleertjes en speelgoed.....ik trok het gewoon hierdoor even niet meer....even niet.
Als ik niet zo vermoeid was geweest had ik het vast beter kunnen hebben...?
Het is zo klote als je net negatief hebt getest!
Maar je kan ook niemand verbieden erover te praten.
Ben ook zo bezig met een donor zoeken of info opzoeken via internet.
Ik droom er al over :oops:
Weet nu wel al aardig waar we naar toe willen en welke vorm m.b.t. eicel donoren.
Nu nog in gesprek met onze arts en kijken in hoeverre zij nog iets kan doen en\ of onze verzekering deze behandeling ook vergoed?
Op dit moment heb ik daar ook eigenlijk helemaal geen zin in, eigenlijk helemaal niet meer om iets te doen.
Maar ja, ik wil die extra kans nog wel gebruiken en moet je toch weten waar en wat er precies vergoedt wordt qua kosten.
Alle moeite die je steeds moet doen en al die medicatie en dan nog met lege handen komen te zitten.
Hoe makkelijk wil je dat ze het maken? Het bevruchte eitje wordt ingebracht en zelfs dat blijft niet eens in mij zitten?
We hebben geen vertrouwen meer in mijn eicellen en ga niet afwachten de komende poging, dat er wéér niet gebeurd en dan....niets....alles weg, einde verhaal.....nee dat kan gewoon niet.
Ik wil het maximale eruit halen, al kost het de nodige moeite.
Heb gezien op internet hoeveel kansen er gemiddeld zijn per soort behandeling.
Wie wil kan evt. even kijken. ( anders klik je het gewoon weg)
Het is best confronterend maar ik heb dat nu zelf even nodig.
Ik wil graag jullie laten zien waarom ik voor eicel donatie wil kiezen.
De "aanleg" van deze jongere eicel is dan aanwezig en dit geeft meer kansen op innestelen.
Mijn baarmoeder slijmvlies ziet er nog iedere keer mooi en dik genoeg uit en dat geeft mij in ieder geval nog kansen 😉
Maar ik wil niets meer met mijn eigen eicellen doen.
http://www.eugin.net/en/assisted-reprod ... exito.htmlIk wil niemand kwetsen met deze info, het is puur informatief van mijn kant omdat ik graag het e.e.a. wil laten zien m.b.t. eicel donatie en het graag met jullie wil delen 😉
Knuff van Carmen