Fijn dat ze snel belde en hopelijk ben je nu ook gerust gesteld.
klinkt wel heel logisch allemaal, hopelijk was het je poliepje (ben je daar ook meteen vanaf)
Ik ga zo werken (blergh... 😢 )
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
Jelske schreef:
@Hoop; krijg je al last van hormonen, rare eetbuien, misselijk, moe en gróóóte borsten? :mrgreen:
hoop1970 schreef:Jelske schreef:
@Hoop; krijg je al last van hormonen, rare eetbuien, misselijk, moe en gróóóte borsten? :mrgreen:
joh... heb al 8 cm ontsluiting... mag zo gaan persen
Carmen40 schreef:Dames even iets anders,
Ik zou graag nog even jullie mening willen weten over "zwanger worden" capsules van Etos.
Ik heb deze gekocht, wilde gewoon even iets anders proberen.....
Er staat op dat je 2x daags een capsule moet innemen...maar per capsule zit er al 400 mcg Foliumzuur in?
Dan zou ik dus 800 mcg per dag binnen krijgen....dat lijkt mij erg veel :oops:
Volgens mij is 400 mcg genoeg...
Wat vinden jullie?
Liefs,
Carmen
hoop1970 schreef:Moet straks werken (avonddienst) dus verder geen sint hier.
Nogmaals allemaal veel plezier voor degenen die het vieren en anders goed weekend.
Hier behoorlijk wat krampen (nu al?) en ik kan bijna niet naar de wc... erg!! :oops:
dit is dus nieuw... anders nooit geen last van (dat laatste)
We gaan bijna de laatste week in...gelukkig zit ik nu in een werkweek die duurt t/m volgende week zaterdag dus heb lekker veel afleiding. :)
Carmen40 schreef:.
Wanneer mogen jullie eigenlijk testen? Ik ben het ff kwijt :oops: ( Hoop, Jelske en Shanna)
Shanna38 schreef:Goed idee van jou, wel zo handig ja zo een overzicht.
Je hebt gelijk meestal kun je uitgaan van 14dagen na je NOD, maar dat kan natuurlijk wel iets afwijken, nu ik IUI doe is het 14 dagen + 2 of 3 dagen erbij. Tip om voor jezelf in excel een overzicht aan te maken van je cyclussen, daar kun je dan altijd snel op terugkijken.
Groeten van Shanna
hoop1970 schreef:heeft iemand nog een tip tegen maagzuur.....?
blergh!
Carmen40 schreef:Kruimeltje,
Spannend hoor.
Wie weet komt de ongi al snel....het begin van een nieuwe poging 😉