@Shanna: Succes!
Tot welke leeftijd mag je eigenlijk IVF doen in Nederland?
DodoOud lidBerichten: 730Lid sinds: 22 juni 2009
@Shanna; dapper om toch die stap te zetten en dan ook nog naar Duitsland. Spreek je een beetje goed Duits of praten ze daar Nederlands (lekker domme vraag maar ik stel hem toch hahaaha)? Voelt je partner zich ook prettig bij dit besluit? JE moet het tenslotte toch samen doen! Heel veel succes 18 januari en lief dat je een topic aan dit verhaal gaat wijden, ik weet zeker dat veel mensen daar baat bij hebben om die info te kunnen lezen!
Dodo schreef:@Hoop: Gefeliciteerd met je verjaardag!
hoop1970 is wetenschappelijk bewezen he... :ugeek: vrouwen die met elkaar omgaan krijgen een zelfde cyclus 🤓 :mrgreen:
Dodo schreef:
Dan kan ik toch wel een afspraak maken als ronde 6 niet gelukt is? Of moet je na een MK eerst weer een jaar wachten voordat je in aanmerking komt voor onderzoek? Ik word in mei 38, dus als ik na de onderzoeken ook nog IUI of IVF wil/mag, dan moet ik toch niet te lang gaan wachten. Wat vinden jullie?
Carmen40 schreef:
Dodo,
Ik begrijp het allemaal goed van je man.
Bij mijn mannetje lukt het ook niet altijd "op commando" en in het begin vond ik dat erg moeilijk.
Ik reageerde toen iedere keer van "ohh, geeft niets hoor, het hoeft heus niet altijd".
Maar ja, als die ene keer dat het niet lukt nu juist op een piek-dag is??
Heb wel gemerkt dat ik hierdoor de druk weghaalde en daarna juist alles wél goed ging 😛
Ook lastig met de IUI en IVF...dan "moet" het ook.
Daarom hebben we ook zaad in laten vriezen om iets achter de hand te hebben....
En ehh, ben je weer gevallen?
Gelukkig heb je nu minder last van de heup 😉
Ik zou ook bellen, de onderzoeken nemen ook tijd in beslag :shock: en ben je zo weer een paar maanden verder.
Liefs,
Carmen
Carmen40 schreef:Dodo,~
Ik heb ook gemerkt tijdens mijn behandelingen dat je sommige dingen een beetje moet "pushen" beetje aandringen, extra bellen, veel uitleg vragen m.b.t. testen die uitgevoerd werden, weer bellen enz.
Als je een beetje "aktief" blijft dan loopt het allemaal een beetje en begint er beweging in te komen.
Net wat Hoop ook zei, maak gewoon de afspraak...afzeggen kan altijd 😉
Ben blij dat je dat gaat doen 😉
Liefs,
Carmen