Jelske schreef:Ik had even gehoopt dat de puist zou komen door de vele paaseitjes van de afgelopen week maar helaas........ de fabel dat je van chocolade puistjes krijgt wordt hierbij maar weer even ontkracht; het was gewoon door de :twisted: die vanmorgen is gekomen.
@mariekepiek; klinkt inderdaad niet echt als een roze wolk die zwangerschap van je! Ik kan me voorstellen dat je er zat van bent en er naar uitkijkt hoe je zoon er straks uit zal zien 😊 Schiet alweer lekker op voor je zeg, ben je er al helemaal klaar voor? Gelukkig dat hij voor zover bekend gezond is en ik hoop voor je dat die roze wolk dan maar mag komen als je je kleintje in je armen hebt. Succes met de laatste weekjes!
:x Wat vroeger gekomen dan verwacht ook he?! 1 voordeel dat je dan 1 dag minder in de wachtstand zit. Maar het is wel weer balen zeg!! Ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen, want hoop zo met jullie mee iedere maand.
Wij zijn er klaar voor! vanmiddag alleen nog de gordijntjes ophangen en de schilderijen. Hebben een drieluik met van die maffe giraffen. Wordt je gewoon vrolijk van als je het ziet. Ik had ook niet verwacht dat het een roze wolk zou worden, maar dit is het andere uiterste. Gelukkig kan ik wel heel erg genieten van alle bewegingen in mijn buik en kan ik dus ook van de leuke kanten eraan genieten. Alleen als we nog een volgende kindje willen, moet dat ongepland gebeuren denk ik. Ik weet niet of ik het anders nog een keer durf met de wetenschap weer zo ziek te worden (zitten toch grotere risico's aan dan je denkt). Maar goed....jullie weten dat de wens soms groter is, dan de ellende die het zwanger worden/zijn met zich mee kan brengen.
succes meiden!!! zet hem op!!