@Shan, jemig wat een vluchtig bezoek aan je gyn in DD! Wat fijn dat je punctie gepland is a.s. maandag, heb je er nu wel genoeg info erover? Goh het wordt nu echt spannend voor je! Dan is er de fase op het wachten op de bevruchting dat lijkt me heel apart! En dan de terugplaatsing. Ik ga heel hard voor je duimen!!!!
@Jersey je bent hier gewoon welkom hoor!
@Hoop jammer dat je boops niet meer jeuken, maar dat zegt nog niets hé!
@Nicole ik heb de kruiden binnen gekregen vandaag!!!
Wij waren net boodschappen doen toen ze waren bezorgd, ik kon ze bij de buren ophalen. Gelukkig stond er op het doosje gewoon natuurapotheek op. Wij zijn nog niet bij hen op bezoek geweest om ons buurmeisje te bewonderen, ze hebben aangegeven de eerste 2 weken rustig aan te doen, heb ook teruggemaild dat we dan over 2 weken komen. Maar ik wilde mijn doosje natuurlijk, belde ik aan, deed de buurman de deur op en kier open, je pakje hé zei hij ik zei ja en zei snel we komen een andere keer op bezoek, maar ik had het nauwelijks gezegd of de deur ging al heel snel weer dicht. Ik was helemaal beduusd, ik vertelde het mijn man die vond het ook raar. Zo erg zit ik er nou ook weer niet om te springen om op kraamvisite te gaan. Zeg dan van hier is je pakje en we spreken nog af tot ziens hé! Maar goed, de kruiden.
Nicole de kruiden komen van een natuurapotheek in Pijnacker. Ze hebben ook een website
http://www.natuurapotheek.nlIk heb 3 potjes met kruiden, ieder potje is een fase en ik heb er 3 lepels bij gekregen. Ik moet dus gewoon een lepeltje uit het potje nemen en dat innemen met koud water of oplossen in warm water. Ik begin er morgenochtend mee, wel apart dat ik er op mijn verjaardag mee begin hahahaha........en vandaag ook nog eens flink aan het ovuleren.
@Hoop, het is heel apart al die chineze namen, maar ik heb wel vertrouwen in mijn acupuncturiste en weet je wat nu het aparte is, volgens mij kwam het middel wat ik voor mijn moeder had gevonden waardoor ze nog 3 maanden kwaliteit van leven had en geen morfine hoefde daar ook vandaan!!! Het voelt alsof sommige dingen ineens samen komen ofzo!!!
En dat middel was ook net een toverspreuk voor me, maar het werkt super goed. Ik heb wel een paar chineze namen opgezocht op internet en ik zag dat het allemaal te maken heeft met het bloed e.d.
Vandaag een heerlijke dag gehad met mijn man en het was inderdaad heerlijk zonnig weer maar wel een koude wind!!!
Eerst wilde ik klussen met mijn man, maar hij lag op zijn mobiel een spelletje te doen grrrrrrr......maarja ik dacht vandaag is mijn eisprong! Ik wilde dat niet zeggen, want dan heeft hij zoiets van daarom wil ze klussen. Ik ben toen maar uit bed gestapt, was in de machine, kattenbak verschonen en na het douchen pakte hij ineens mijn hand en wilde toch klussen hahaha.....zei hij op een gegeven moment heb je toch je zin hahaha.......ik was wel erg blij dat we toch geklust hadden, want heb daarna een flinke eisprong gevoeld, voel het nu nog. Mankeert niets aan mijn natuurlijke cyclus volgens mij. Daarna nog ontbijtje op bed gemaakt.
Daarna boodschappen gedaan en haring gehaald, toen werd er ook ineens aangebeld, stond er een man met een bos bloemen voor de deur, ik dacht ohw die is zeker voor de buurtjes ofzo, nee hoor die bloemen waren voor mij!!! ik dacht is zeker van mijn vorige werkgever, die dat altijd deed. Moest op internet kijken van wie ze kwamen, van mijn broertje!!! Ik was super verrast, maar ik kreeg die bloemen omdat ze helaas morgen niet kunnen komen, super jammer maarja zie ze dan wel een andere keer.
Daarna naar de stad gegaan, ik heb van mijn mannetje 2 broeken gekregen, daarna nog heerlijk uiteten geweest en ook nog naar de film Chloe geweest! Was wel een leuke film, maar niet super bijzonder. Toen we thuis waren heb ik hem bedankt voor de heerlijke dag, hij heeft me toch behoorlijk verwend!!!! Net nog aan de paaseieren gezeten hmmmmmm
Morgen appeltaart bakken en kwarktaart maken en dan komt de visite, ongeveer 14 mensen komen.
Liefs Roosie