plurkjeOud lidBerichten: 65Lid sinds: 1 januari 2005
Wauw Shanna, hier van een stille (meestal) meelezer: Gefeliciteerd! Wat geweldig voor je! Geniet ervan! 😂
Jelske schreef:Zo zie je maar......... leeftijd zegt niets en medische behandelingen ook niet; je lichaam doet gewoon waar het zin in heeft en vond het blijkbaar nú tijd om zwanger te zijn! :mrgreen:
Goh, het kan dus toch........... en hiermee geef je ons allemaal weer een beetje hoop hoor!
Jelske schreef:@Hoop; heb je de buurvrouw al gebeld????? :P
Shanna38 schreef:Hee Hoop heb je lekker genoten van je vrije dag? Wat een weer zeg, maar dat heb je ook wel verdiend na zoveel en hard werken. Maar nu moet je vanavond weer pfff zou er geen zin in hebben, maar ja voor is het gewoon natuurlijk.
Liefs van Shanna
Shanna38 schreef:Hihihihihi
Jersey lief van je, bedankt voor het aanbod, waar zitten jullie, dan zal deze oude taart zich daar eens melden :mrgreen:
Jelske schreef:Hoi Snoepie, leuk dat je weer even komt buurten hier! Veel veranderingen dus bij jou; andere baan, ander huis... en ja, daar hoort natuurlijk ook een kindje bij dus ik hoop van harte voor je dat de ivf poging mag lukken! Laat je in elk geval niet ontmoedigen doordat het bij ons nog niet is gelukt, zoals je bij Shanna kunt zien bestaan er écht nog wonderen!
Barrahus in Wirdum?
1e drie maanden niet kunt verven, mijn schoonzus is kapster, en zegt dat het echt wel een miskraam kan veroorzaken
Jelske schreef:oh, echt wel! volgens mij spelen je hormonen gewoon vréselijk op! :mrgreen: :mrgreen:
...