Hey meiden,
Ik ben er weer!!
We hebben heerlijk uitgeslapen en net gedaan of het zondag was...croisantje, verse jus.... 😃
Feest was.... mwoah!
Gelukkig wel de hele dag droog geweest, scheelt weer ENNNNNNNNN...... s'morgens toch nog m'n jurkjes... heb toch een jurkje aangedaan, met laarzen eronder, want dat het nu echt lekker was buiten :shock: en gelukkig maar, want we moesten best een stukje lopen, dat had ik niet gered met die hakken 😞
Ze zag er wel prachtig uit en wie weet heeft mr. Hoop er een beetje inspiratie door gekregen :mrgreen:
wel lekker geproost met champagne en s'avonds nog een keer met rum (die ik daarna overigens maar in de cola heb gemikt want zo was ie echt niet te zuipen 😮 )
Mr. Hoop is bont en blauw en ook stram en stijf, heeft wel flink last van z'n sleutelbeen (gordel) en schouders/nek, hou het wel in de gaten, want zo is het met mij ook begonnen...
Lief dat jullie zo belangstellend zijn!! Dank
En dat net toen ik m'n ei had!!
Ja ja... EI!! 😃 Ik had de 10e en 11e een pos. test! maar het is verder wel gelukt hoor :mrgreen:
Zit weer op de wachtbank... Jelske, heb je nog appeltaart gebakken toevallig?? 😉
Ruth bedankt voor de assistentie...zat met teruglezen al een heel berichtje in m'n hoofd te maken over priktips e.d. maar Ruth heeft me prima verwoord en je eigen oplossing met de duim is ook super Carmen!
Beterschap verder, hopelijk knappen jullie allebei weer snel op!
Shanna38 schreef:@Hoop voor jou nog eventjes rust dus, klinkt ook goed. Maar wel spannend toch weer iets nieuws, wel weer een goed teken, het lichaam houdt van verandering volgens mij, het raakt er aan gewend heb ik het idee en wordt dan lui of zo Vol frisse moed een nieuwe start.
:oops: Het zullen de hormonen wel zijn, ik bedoel natuurlijk Roosie :D
Ik zat ook al te denken...HUH?? 😃
Shan waneeer komt SITC op tv?? heerlijke serie vind ik dat en de film was ook wel leuk.
Sterkte meiden met de ongi buiken, de snotkoppen, spuiten en slikken en het weer...ga zo ook even aan de zonnedans
Morgen voor het eerst naar de acupeut...vind het wel spannend hoor!! weet niet of ze meteen gaat behandelen, was eerst intake...nou ja, ik zie het wel, moet je dan trouwens ook uitkleden?
Fijne dag nog