Dat was idd een goed vooruit ziende blik van jou!
Wordt een flinke plakkerij, wij blijven aan elkaar plakken en de emmy´s ook! 😃
Ik ga zo die soep maken! Heb al een recept gevonden.
RoosieOud lidBerichten: 3.439Lid sinds: 16 oktober 2008
Carmen40 schreef:
Ik vind het toch erg knap van jullie dat jullie die kruiden e.d. naar binnen krijgen.
Als ik iets niet lust ga ik gewoon spontaan kokhalzen ( sorry hoor :oops: ) mijn lijf accepteerd het dan gewoon niet.... 😢
Succes in ieder geval.......het blijft wel erg intressant te lezen hoe de acupeut het e.e.a. aanpakt 😊
Liefs,
Carmen
hoop1970 schreef:Roosie schreef:
Ik ga je opvolgen! :mrgreen:
Liefs Roosie
Nee.....IKKE eerst!! :mrgreen: 😃 😃
vind het zo gaaf!!
Jelske schreef:hoop1970 schreef:Roosie schreef:
Ik ga je opvolgen! :mrgreen:
Liefs Roosie
Nee.....IKKE eerst!! :mrgreen: 😃 😃
vind het zo gaaf!!
HEEEEEEEEEEEEEEEEE EN IKKUH DAN?????!!!!! Ik wil ook :mrgreen:
Carmen40 schreef:*hoop,
Ik hoop dat je een beetje gewend gaat raken aan die kruiden?? :mrgreen:
Bitter vind ik nog wel gaan.....maar de kleur doet ook wat 😉 nu weet ik niet hoe het eruit ziet?? 😮
Carmen
Roosie schreef:
Hahaha ik ga niet vechten, de cyclus geeft aan wie eerst is en volgens mij is dat Hoop idd.[/qutote]
Nou...denk dat Hoop gaat afhaken... 😢
even copie van IUI topic (sorry...)
Ik snap ook niets meer van m'n lijf hoor...
10 mei de pos. ovulatie test en sinds 15 mei in de avond bloedverlies... dit gaat nu dus al een week zo door... de ene dag wat meer de andere dag helemaal niets... dan weer bruin dan weer rood...
Afgelopen donderdag en vrijdag helemaal niets, dus dacht dat het over was...vanmorgen weer behoorlijk en ook weer rood... heb zelfs tampon ingedaan...
Zal ik dit dan toch maar zien als menstruatie?
Maakt me deze keer niet echt wat uit omdat ik nu toch een maand ECHT rust houd helemaal niks (met het risico dat m'n cyclus op z'n gat gaat)
We gaan over 2 weken op vakantie een week dus zou precies verkeerd uitkomen, heb nog een kuurtje provera in de kast liggen van na de mk, dus ik ga nu gewoon een maandje wachten en zal mocht ik drukpijn krijgen toch een ovu testje doen zodat we weten hoe of wat...
Hoop eigenlijk wel dat het nu wel goed gaat doorzetten...weet ik waar ik aan toe ben
(ben zelfs niet eens teleurgesteld deze keer...)
Gaan we eind juni weer 'vrolijk' verder met de IUI, nog een half jaar voor m'n 40e verjaardag...Roosie schreef:
Verder begon de manager gisteren van mijn freelance baan ineens tegen mij te zeggen dat ze er niets aan hebben hoe ik nu werk. Ik zei pardon? Hij bedoelde dat ik nu het systeem wel ken en de lat nu hoger moet leggen, meer meedenken want hij weet dat ik het kan en niet alleen foto´s en teksten invoeren. Ik schrok in het begin enorm! Ben bang om die 2 dagen werk kwijt te raken, maar het werd daarna een goed gesprek en heb gezegd dat ik het fijn vind dat hij dat heeft gezegd. Op weg naar huis had ik toch nog schrik en besefte dat zo´n boodschap me even teveel was. Thuis gekomen was manlief nog niet thuis, aan de borrel met collega´s. Heb mezelf weer rustig gemaakt, heb nog net niet staan janken...........
Maar nu voel ik me weer goed hoor, ik ga er weer voor!
Liefs Roosie
Ik interpreteer dit als positief hoor! 😃 Ze hebben vertrouwen in je meid, GO FOR IT!! Lekker meedenken en laat jezelf flink zien!! wie weet...zit er nog een vast contract voor je inJelske schreef:
En man oh man, wat ben ik Donny-moe....... :roll:
hoop1970 schreef:Lees ook weer met verbazing jullie punctie verhalen... alle pijnstilling die voorbij komt...Hahahaha je weet al wat ik ga schrijven hè .... in Dusseldorf krijg je een heerlijk roesje nergens geen last van en ook geen napijn .....
moet eerlijk bekennen...één vd grootste redenen ook waarom ik IVF niet zo zie zitten...
Bij ons geven ze dus NIKS!
Roosie schreef:@Roosie dat ligt niet aan de mensen maar aan Rijnstate zij hebben een samenwerking met het UMC en niet met Nijmegen dus ik denk als je naar Nijmegen wilt dat heel lastig wordt om te regelen ook gezien de administratieve afhandeling (werk voor Rijnstate vandaar dat ik dat weet).
Wat wel apart was dat er ook mensen uit Arnhem waren! Die komen dan met de eitjes in hun bh naar het UMC voor het lab. Ik zei tegen mijn man waarom gaan die niet naar Nijmegen? Hij zei, er zijn genoeg Arnhemmers die niet naar Nijmegen willen, net als Amsterdam en Rotterdam. Ik zei nou dat is hoogst kinderachtig. Dan heb je al een zwaar traject en dan ga je nog zo ver reizen met je eitjes in je bh pfffffff......
Liefs Roosie
Roosie schreef:
@Shan haha je bent al heerlijk aan het groeien! Leuk toch lekker shoppen voor zwangerschapskleding, nu kan het eindelijk!
We hebben een 100% score!! Ben zoooooo blij
De 2 Emmy's liggen netjes op schema en morgen om 10.00 uur is de TP.
Jelske schreef:
@Hoop; nou, de nachtdiensten zijn nu wel weer eens voorbij hoor, wakker worden en hier lekker komen meekletsen 😃
Jelske schreef:
En ja, ook ik zit de hele tijd met Shanna in gedachte, wat een kl*tezooi 😢
Maar goed, door die zwangerschap, ook al loopt het niet goed af, heb en hou ik tóch de hoop dat het spontaan dus ook kan!
Noor schreef:Lieve Shanna,
met regelmaat kom ik jullie in dit topic van een 'afstandje' volgen... Wat was ik blij dat je eindelijk zwanger was...
En nu... nu zit ik met tranen in mijn ogen je bericht te lezen. Meid, ik wens jullie heel veel sterkte toe...
Het kleine, maar oh zo grote wonder is jullie allemaal gegund.
Liefs Noor