@Anne bedankt voor je knuffel, voelt goed 😉 Succes morgen bij de wedstrijd en geniet van Scheveningen, altijd leuk om naar toe te gaan.
@Carmen wat fijn dat je test de groei van het aantal weken aangeeft, opluchting toch! Denk vaak aan je hoop zo dat alles goed blijft gaan het is jullie zo gegunt.
@Hoop nogmaals dank voor je pbtjes meis, ook al lijkt het niet zo, ik heb er wel veel aan gehad hoor!
@Jelske hoop dat je gauw van je blaasontsteking af bent, en wat Hoop zegt heb ik ook wel eens gehoord dat cranberrysap blaasontsteking voorkomt dus zal het ook wel helpen om er van af te komen. Beterschap lieverd
@Roosie spannend hoor volgende week je punctie en wat veel eitjes zeg. Hopelijk is de tp een paar dagen voor jullie feestje, lijkt me zelf niet zo fijn om vlak na de tp druk in de weer te zijn, maar ja is nooit bewezen dat het niet goed zou zijn, maar toch.
Roosie schreef:
@Shan jemig wat jammer dat het met de pillen niet lukte. Gelukkig werd je daarna wel gelijk geholpen, nu heb je het achter de rug!
Volgens de gyn. is dit wel beter zo, voor je baarmoeder dat de boel eerst al loskomt door de pillen, je hebt dan ook minder last van de curettage achteraf en voor hun makkelijker om de curettage te doen.
Ben nog steeds zo trillerig of hoe zeg je dat, lig al de hele middag in bed. Misschien mij hb te laag door het bloedverlies, ik hou het even in de gaten en anders ga ik maandag wel even bij de ha mijn hb laten prikken. Het kan natuurlijk ook gewoon door gisteren komen.
Het was voor mij niet moeilijk om het vruchtje te zien, alleen maar fijn, en een opluchting dat het nu weg is. Ben wel heel erg blij dat ik het zo in de po heb zien liggen nu is het ook echt en definitief weg en kunnen we het gaan afsluiten. Het is natuurlijk ook een proces geweest, twee en een halve week weten we al dat het niet meer leeft op een gegeven moment ben je er ook aan toe, het was precies goed zo, alleen heel erg dubbel dat ik gisteren precies 12 weken zwanger zou zijn geweest, had een hele andere dag moeten zijn maar ja zo is het leven....
X Shan