MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
Ik ga vanavond pannenkoekjes bakken!!! Lekkerrrr
Stephanie1985 schreef:Vanavond gaan we met onze beste vrienden uit eten... Ik ben er al eerder geweest dus waarschijnlijk zal mijn menu er als volgt uitzien:
- We beginnen met een heeeerlijke carpaccio (schrijf ik dat goed? Nou ja... jullie begrijpen wat ik bedoel)... en ik hoop dat ik die voor de
laatste keer eet en dat ik die dan 9 maanden niet meer mag eten :mrgreen:
- Dan neem ik een heerlijke Schnitzel met champignonnensaus en frietjes of gebakken aardappelen...
- Als toetje een heeeeeeeeeeeerlijke Dame Blanche!!! Water loopt me nu al in de mond ladies!!!
mayella schreef:Wij gaan vanaaf uit eten met mn schoonvader en zn vriendin, naar de Chinees :D
Stephanie1985 schreef:mayella schreef:Wij gaan vanaaf uit eten met mn schoonvader en zn vriendin, naar de Chinees :D
Hmmmmmmmmmmmm ook altijd lekker!!! Mihoen en tippan ossenhaas en loempia en en en.... kwijl kwijl!!!!
Eet smakelijk vast!!!
selly1985 schreef:wij gaan lekker shoarma met pitabroodje en sla eten 😃 lekker makkelijk en lekker
Noor schreef:Eigen creatie nasi, zonder vlees... :?
Koelkast was een beetje leeg, morgen maar eventjes boodschappen doen!
Noor schreef:Gebakken aardappeltjes, spinazie en FishCuisine. Werd wel weer eens tijd voor vis! ;)
x--jessy--x schreef:Zou ik ook doen hoor Tessa, makkelijk, als ik alleen zou eten... Ben blij dat dat niet zo is bij mij, anders zou ik iedere dag aan de 10 minuten - makkelijk - maar niet echt gezond - gerechten zitten. Want hou er echt niet van om alleen voor mezelf te koken. Zaterdag voor het eerst voor 6 man gekookt, dat was super 😃 Voorgerecht italiaanse tomatensoep met marscarpone en basilicum in van die kleine voorgerecht glaasjes (dus geen soepkom) bijgerechten pittige gehaktballetjes, roomkaas in serranoham, sweet peppers en stukjes paninibrood met pesto en tomaat, als hoofdgerecht lasagne a la Jessica (mijn eigen geheime recept 😉 ) en als nagerecht konden ze kiezen uit teramisu, panacotta of mousse a la limone :D
ruthje schreef:aardappels, snijbonen en braadworst!
Bah aardappels :mrgreen: hihihihi :mrgreen:
Monalisa schreef:pizzaaaaa :D
Nina28 schreef:zo meteen lekker met m'n schatje een hapje eten bij de Italiaan of zo.....