SteefOud lidBerichten: 1.018Lid sinds: 3 januari 2010
Wij eten lekker broodje hamburger, jummie!!
kruimeltje schreef:Manlief heeft net de lasagne in de oven gezet met courgette en champignons erdoor voor de pitamientjes.
En vanavond nog even een fruitsmoothie voor de rest van de vitamines. Vandaag met sinaasappel, banaan, meloen en peer geloof ik.
Ik heb alleen zo weinig eetlust 's avonds met het warme eten.
Beebie_Wish schreef:Spaghettiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mmjjaammieeee :P
wannabeeb schreef:javaanse bami met baka bana (gebakken banaan) en kip uit de oven...mjammie... :lol:
wannabeeb schreef:javaanse bami met baka bana (gebakken banaan) en kip uit de oven...mjammie... :lol:
gesmoorde spitskool met rijst en gemarineerde, gebakken kipfilet
weer mn lievelingsgerecht gegeten: PATAK!!
Dat is rijst met kip en champi's in een saus van creme fraiche, kokosmelk en twee eetlepels Patak's milde curry-pasta. Wat verse koriander erbij... mmm, heerlijk!!
Nina28 schreef:@ Monalisa: Kip en prei (en andere groenten) roerbakken en iets van rijst erbij?
EsRe schreef:wannabeeb schreef:javaanse bami met baka bana (gebakken banaan) en kip uit de oven...mjammie... :lol:
Whaha... ik eet hetzelfde!! (ok, is wel klaargemaakt door mijn schoonmoeder, maar toch... heerlijk!!)
Baka bana is simpel om te maken! je koopt bij de toko een bakbanaan, die snijd je in dunne plakjes, en die bak je om en om bruin in een beetje olie (wij gebruiken zonnebloem olie, maar maakt niet zoveel uit) smaakt van nature al zoet, dus hoeft geen suiker op!
Francis1983 schreef:EsRe schreef:wannabeeb schreef:javaanse bami met baka bana (gebakken banaan) en kip uit de oven...mjammie... :lol:
Whaha... ik eet hetzelfde!! (ok, is wel klaargemaakt door mijn schoonmoeder, maar toch... heerlijk!!)
Baka bana is simpel om te maken! je koopt bij de toko een bakbanaan, die snijd je in dunne plakjes, en die bak je om en om bruin in een beetje olie (wij gebruiken zonnebloem olie, maar maakt niet zoveel uit) smaakt van nature al zoet, dus hoeft geen suiker op!
Bedankt voor het recept, maar om de gebakken bananen van de chinees zit altijd nog een korstje. Hoeft dat bij deze dan niet?
sementhe22 schreef:vandaag gaan we ongezond eten,want ik heb een uitje met vriendinnen!! :D