Butterfly82Oud lidBerichten: 645Lid sinds: 14 mei 2013
Lekker frietje gehaald!!
Fiemo schreef:Gisteren heerlijk een maaltijdsalade en frietjes gegeten op het strand.. Vandaag was mijn zus, zwanger en de kids hier samen met mijn tante en dan gaan we altijd chinees halen.. mjam!
Lunanoa schreef:Tournedo, rijst & .... Verassing. Zal kijken wat er straks op tafel staat 😉
Helaas moet die tourdedo voor de zekerheid maar doorbakken, mjah heb het er voorover 😉
xxx
Tara28 schreef:Ow ja shit...eten...Ik had gisteravond wat uit de vriezer moeten halen voor vanavond...Vergeten! Stom stom stom! Ik eet weer alleen, want man heeft avonddienst....
Lindy schreef:Wat een leuk topic dit zeg...
Heb niet alles teruggelezen hoor maar zal ff mijn makkelijke gezonde lievelingsreceptje hier neer zetten.
Brocoliwraps.
Nodig:
brocoli
wraps
creme fraiche (halfvol)
kipfilet
geraspte kaas
Brocoli koken en ondertussen kipfilet in blokjes bakken, de kipfilet lekker kruiden (ik doe zels meestal cajun kruiden)
De brocoli bij de kipfilet in de pan en beetje fijn hakken, dan helemaal op het eind bekertje creme fraiche (halfvol natuurlijk 😉 ) erdoor roeren. ;). Dan mengsel op de wrap, beetje kaas erover en lekker opeten!!
Liefs Lindy
Noor schreef:Ik ben eruit...
Het gaat een prei schotel worden, met een beetje gehakt, prei, worteltjes en aardappels... En de kaas en ananas niet te vergeten!
Mariekepiek schreef:Noor schreef:Ik ben eruit...
Het gaat een prei schotel worden, met een beetje gehakt, prei, worteltjes en aardappels... En de kaas en ananas niet te vergeten!
zeker recept van de AH site....heb ik afgelopen zondag nog gegeten.