Storm1987 schreef:Helaas bij mij vandaag toch weer de RED-day gekomen! Helaas !
Op naar ronde 2!
Jammer Storm! Succes in de nieuwe ronde!
Storm1987 schreef:Helaas bij mij vandaag toch weer de RED-day gekomen! Helaas !
Op naar ronde 2!
Riviera schreef:Nickname...............Ronde.............Hoeveelste kindje..................NOD
Riviera..................Ronde 1............1e kindje.........................27 mei (Ik denk dat het later wordt)
Vandaag is het jouw dag Sweetangel!
Laat het ons weten! Ik strooi wat zwangerschapspoeder uit bij deze!*************************
fran82 schreef:Nickname...............Ronde.............Hoeveelste kindje..................NOD
Youandi................Ronde 1.............2de kindje.......................24
Riviera..................Ronde 1............1e kindje.........................27 mei (Ik denk dat het later wordt)
Fran82..................Ronde 2............1e kindje.........................9 juni
Ik heb mezelf nog maar even toegevoegd. Zit inmiddels net weer in de 2e ronde. Dus helemaal onderaan het lijstje.
@Mellie,
Welkom! Klets gezellig mee.
Mellie schreef:Dag Sweetangel!
Ik heb precies hetzelfde, ben gisteren namelijk ook weer ongesteld geworden. Alleen was het bij mij een cyclus van 32 dagen.
Dus voor mij ook weer op naar ronde 2!
Bibi84 schreef:Hallo allemaal,
Ik zal me ff snel voorstellen: ik ben hier te vinden onder de naam Bibi84, officieel heet ik natuurlijk anders maar dat zeg ik lekker niet 😉 Ik ben bijna 8 jaar samen met mijn vriend en wij hebben besloten om te stoppen met de pil om te proberen zwanger te worden van een klein wonder. Op 5 april jl. heb ik mijn laatste pil gehad na +/- 8 jaar de pil geslikt te hebben.
Ik ben daarna gewoon ongesteld geworden en had dus eigenlijk op 13 april weer aan een nieuwe strip moeten beginnen. Dit heb ik dus niet gedaan. Na die tijd ben ik niet meer ongesteld geworden... ik wacht nu op een ongesteldheid maar dat wil nog niet echt lukken...zullen wel afkickverschijnselen zijn.
Gelukkig heb ik nog niet veel last van onwenningsverschijnselen... ff afkloppen!! Ik vind het leuk om hier verhalen van anderen te lezen die met dezelfde fase in hun leven gestart zijn als wij. Ook denk ik dat ik hier weer wat meer wijs wordt van alle verhalen (kwaaltjes etc.) rondom zwanger worden. Ik zal me er eens in gaan verdiepen!!
Groet en hopelijk een vruchtbare tijd voor ons allen!
pals schreef:Hoi,
de laaste tijd ben ik 's avond misselijk. Vanavond was raak heb alles er uit gegooid.Ik heb ook de laast dagen last van me onderbuikt. Vraag me af wat dit is? Lijk wel steken en kramp wat ik heb. Me kleren begin te klein te worden en bh worden ook te klein. Kan 's ochtens niet eten want ik krijg dan niks binne.Ik eet bijna niets 's avond help ik weet het niet meer. Moet rond de 21 ste ongi worden. Ik heb ook soms dagen dat ik vreed kicken heb dan eet ik alles wat los en vast zit.
Weet iemand hier een antwoord op.
Mvg karin
Sweetangel schreef:Mellie schreef:Dag Sweetangel!
Ik heb precies hetzelfde, ben gisteren namelijk ook weer ongesteld geworden. Alleen was het bij mij een cyclus van 32 dagen.
Dus voor mij ook weer op naar ronde 2!
De dag dat ik ongi werd is 30 dgn na mijn laatste... dan heb ik toch een cyclus van 29..? ff checken ;)
pals schreef:youandi ik ga voor je duimen.
Iedreen loopt hier in de stress?
sammy22 schreef:hallo dames ben ik weer tijd je niet geweest druk.druk.druk!
ik voeg me even toe aan het lijstje.
sylvana87.............ronde 1.............1e kindje........................9 mei dus te laat
Sweetangel...........Ronde 1.............1e kindje........................13 mei
meisje9................ Ronde 1.............1e kindje........................24 mei
Youandi................Ronde 1.............2de kindje.......................24
Fran82..................Ronde 2............1e kindje.........................9 juni
Storm1987.............Ronde 2............1e liefdesbaby..................11 juni
sammy22...............ronde 2............ 2e kindje........................20 mei
pals schreef:Nou mijn klacht worden met de dag erg ik ben nu 2 keer over me nek gegaan. en echt alles er uit gekots?
Ik snap er niks meer van? Ik heb ook weer last van me onderbuik
Storm1987 schreef:Pals wat spannend!!!!!!! Wanneer kun je testen??
Sylvana87: He wat jammer. Ik ben afgelopen woensdag ongi geworden. Dus onze cyclussen lopen weer heel dicht bij elkaar 😊 Volgende maand meer geluk dan maar, voor ons beide!
sammy22 schreef:zo daar ben ik weer met goed nieuws ik ben zwangerrrrrrrrrr !!!!!
pals schreef:HELP!!!!
Als je zwanger ben zijn je tepels dan ook gevoelig?
Riviera schreef:Ik heb vanochtend de CB digitaltest gedaan en die zegt dat ik niet zwanger ben..het is een extra gevoelige die je voor je nod kunt doen maar niks dus helaas. Laat die 😈 😈 maar komen dan. Dan weet ik waar ik aan toe ben qua cyclus..
Mellie schreef:@Sammie
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Weet je al wat de uitgerekende datum is?
@Pals
Ik heb de laatste keer ook pijnlijke tepels gehad en dacht ook dat ik zwanger was, maar bij mij betekende het dat mijn :twisted: ongesteldheid 😈 er aan zat te komen. Hoeveel dagen ben je al overtijd?
pals schreef:Gisteren klein beetje bloed verloren licht roze? Zet niet dooor?😞
Ik en me vriend zijn vrij teleurgesteld dat nog neit zo is ?
fran82 schreef:@ Sammy
Wel fijn dat je zo snel al bij de vk terecht kan. Geeft toch meer zekerheid.
@ Pals
Ik heb juist de laatste twee keren voordat ik ongi werd ook ontzettend veel last van mijn tepels gehad. Er waren momenten dat ik zelfs geen kleding kon verdragen. Hoort volgens mij ook bij het ontpillen. Of gewoon bij de periode voor je ongi moet worden. Hebben de 😈 😈 bij jou al doorgezet?
Storm1987 schreef:leuk vooruitzicht pals!
Balen dat er nog steeds geen ongi te bekennen is en ook geen zwangerschap. Hoeveel dagen is je cyclus tot nu toe?
pals schreef:hallo dames,
Eff een berichtje van mij.Ik voel me vandaag niet zo vrolijk. Zit beetje door heen met alle stress.
Ik heb bijna de hele dag gehuild.
Maar even een vraagje als ongi ben geworden ben je dan ontpil of dat niet.