mmmmm toch maar gebeld... Maandag weer een testje ertegen aan gooien en anders weer bellen..
Nu maar weer proberen om me op school te focussen met die stomme leraares.. Grrrrr :x
SweetangelOud lidBerichten: 707Lid sinds: 1 januari 2005
Storm1987 schreef:ik ook niet hoor pals 😞 wij zijn vast ook snel aan de beurt
cheyenne schreef:hallo dames , bedankt nog allemaal ,
en pals waneer had je ongi moeten worden dan ?
ik voel me verders goed alleen mijn darme pfff af en toe lijk ik net een vent haha 😃 .
en vooral met dat boeren er bij .
en sweetangel weet jij al iets?
groetjes chey.
babylover schreef:@ Sweetangel,
hoelang was je uiteindelijk overtijd?
ik ben nu 10 dagen overtijd en wacht ook rustig
af tot ik og word hihi mag nu wel komen dan kan ik
verder naar mijn 2e ronde.
succes in iedergeval
VickyC schreef:Ah Sweetangel, eindelijk zekerheid, welkom in ronde 3! Maar amai, was me dit voor jou een lange cyclus...
Nu dus ook mijn ronde 3, eisprong ergens dit weekend of begin volgende week. Ik heb zo het gevoel dat ik bijna pilvrij ben. Vorige 2 maanden had ik last aan mijn buik, stemmingswisselingen, misselijkheid, ed. Nu voel ik me precies weer "normaal" (hoe normaal kun je zijn, maar goed... 😂 ).
Nog anderen die zich zoals ik voelen? Mijn huisarts zal gelijk hebben, hij zei dat ik niet moest verwachten om voor de 3 maanden na de pilstop zwanger te zijn...Nu, ik hoop natuurlijk ook dat het niet veel langer duurt dan 3 maanden, maar bon, dat zal de tijd dan wel uitmaken, zeker?
Succes nog toegewenst aan allen! Goe weekend!
Grtjes, Vicky.
cheyenne schreef:ja sylvana ik herken dat ook het niks merken enzo. maar als ik wat mag vragen waarom moest jij eerst naar de gynocoloog ?
en sylvana heb jij ook wel eens last van je liezen ?
en pals ik kan wel begrijpen wat je voelt hoor ,
ik hoop echt voor je dat je snel zwanger bent! en voor de andere natuurlijk ook.
o ja 9 juli heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige .
Storm1987 schreef: Ik kan jullie melden dat ik zwanger ben :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bibi84 schreef:Haha, Riviera...ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb het idee dat iedereen het ook wel aan me kan zien dat er iets staat te gebeuren. Pukkels op mn hoofd maar oook op decollete, lelijk!!
Bij mij nog 4 dagen te gaan tot m'n NOD! spannend....
Ik heb wel regelmatig last van steken in mn zij en ben best moe de laatste week. Maar of dat komt door het weer of door ??...zeg het maar!
oja, ik wil binnenkort alvast es ff wat testen in huis halen. Hebben jullie tips?
VickyC schreef:vraagje : heeft iemand al eens de zwangerschapstesten van 't Kruidvat gebruikt? (4 druppeltjes met pipetje op plaatje)