speedy28Oud lidBerichten: 369Lid sinds: 1 januari 2005
Ja dat heb ik ook met niezen, hou dan ook altijd mijn buik vast met een hand. Ik moet zeggen dat dat in het begin wel erger was als nu.
Tammie78 schreef:Brusje, met 15 weken en een paar dagen al je kindje voelen? Hoe weet je zo zeker dat het je kindje was? Lijkt mij namelijk nogal vroeg, maar zou kunnen hoor. Of reageert je kindje op jouw hand als je die op je buik legt? Ik zelf denk dat ik de mijne voorlopig nog niet voel. De moederkoek schjnt er ook nog voor te liggen, waardoor het wel eens later zou kunnen worden dan gebuikelijk. Bovendien denk ik zelf dat het kindje echt nog veel te klein is om gevoeld te kunnen worden.
Mippie1987 schreef:wij hebben vrijdag de babykamer besteld. ben er ook helemaal blij mee haha. ook de box, autostoeltje, dekbedovertrekjes, babyfoon en het boxkleed gelijk maar uitgezocht. hadden we even zin in! en natuurlijk het cadeau pakket van de babydump meegenomen..
Tammie78 schreef:Brusje, met 15 weken en een paar dagen al je kindje voelen? Hoe weet je zo zeker dat het je kindje was? Lijkt mij namelijk nogal vroeg, maar zou kunnen hoor. Of reageert je kindje op jouw hand als je die op je buik legt? Ik zelf denk dat ik de mijne voorlopig nog niet voel. De moederkoek schjnt er ook nog voor te liggen, waardoor het wel eens later zou kunnen worden dan gebuikelijk. Bovendien denk ik zelf dat het kindje echt nog veel te klein is om gevoeld te kunnen worden.
ultra schreef:
Ik ga op yoga denk ik. Hou eigenlijk niet zo van dat gezweef, maar m'n zus had er veel baat bij (ook geen zweverig type) omdat het op de ademhaling gericht is. Ik heb daar ook wat problemen mee dus dan lijkt me dat wel geschikt. Vanaf wanneer moet je dat doen eigenlijk?