lihramOud lidBerichten: 39Lid sinds: 1 januari 2005
Ik heb het hartje ook al gehoord van het weekend ik heb zelf ook een dopler thuis. Je moet er echt rustig voor gaan liggen. En ik vind dat je op zich ook nog best een beetje moet duwen.
enjoy2 schreef:Hallo allemaal,
Ik wil me hier ook graag aanmelden. Ik ben 8 december uitgerekend van ons 2e kindje. Ben de eerste maanden flink beroerd geweest, maar inmiddels gaat het beter. Niet alleen was ik ontzettend misselijk maar ook had ik veel last van mijn hormonen waardoor ik me redelijk down voelde. Ook heb ik drie bloedingen gehad die het er niet beter op maakte. Maar goed, dit is gelukkig allemaal achter de rug en ik begin inmiddels te genieten van mijn zwangerschap. Voor de mensen die nog steeds misselijk zijn er zijn medicijnen die echt heel goed werken!!
Heb vandaag ook weer een bezoekje gebracht aan de verloskundige. Hartje gehoord wat natuurlijk altijd weer een gerustellend gevoel geeft. IJzer was goed maar mijn bloeddruk een beetje laag. Dit kan voor de baby gelukkig geen kwaad, maar voor mezelf is het iets minder. Ik heb een onderdruk van maar 37 en zo laag had ook de verloskundige nog niet vaak meegemaakt. Iemand anders die hier ook 'last' van heeft? Ook mijn bekken is al aardig aan het verweken, dus ook ik loop al 2x per week bij de fysio. Bij onze eerste kon ik de laatste weken niet meer lopen, dus ik hoop dat ik er nu op tijd bij ben en het een beetje stabiel blijft.
Maar goed, ik voel me geestelijk een stuk beter dan een paar weken geleden en de misselijkheid is weg, dus deze kwaaltje kan ik wel hebben!!