Naam-------wil je het geslacht weten?------jongen/meisje
Elisa20---------------Ja----------------------Meisje
Linda-1982-----------Ja----------------------Meisje
Linsem---------------Nee--------------------geen idee
Nluiten---------------ja----------------------geen idee
Tammie78------------ja----------------------geen idee, maar denk echt een jongen!
Ultra-----------------Nee--------------------Iedereen denkt dat het een jongen wordt.
Em----------------- Ja----------------------Geen idee maar denk dat het een jongen wordt
Hierbij trouwens een site waarop een lijst staat met wat je wel en niet mag eten. Ook de vissoorten die wel goed zijn en niet goed zijn (roofvissen)
http://www.jongegezinnen.nl/media/zwang ... rschap.pdf (ik hoop dat het zo werkt)
Ik heb deze lijst uitgeprint en in mijn tas zitten. Omdat ik redelijk vaak uit eten ben voor werk is het handig om bij mij te hebben en als ik het niet geheel zeker weet even te checken. Ook voor vakantie straks lijkt mij dit erg handig. Ik probeer iedere week in ieder geval een verse haring te eten bij de visboer. Maar kom denk ik niet aan de richtlijn van 300gram vis per week.
Wij zijn trouwens gisteravond begonnen met het behangen van de babykamer 😊 Omdat we straks 3wkn op vakantie zijn moest dat daarvoor nog, want kort daarop wordt het kamertje al geleverd (veel eerder dan we verwacht hadden). Wordt erg leuk. Was wel een zoektocht naar het juiste behang en stijl zoals Ultra ook aangeeft, maar ik heb vaak op internet op 'babykamer' of 'nursery' etc gezocht bij de afbeeldingen van Google en alle leuke plaatjes in een word document gekopieerd. Van daar uit is een heel duidelijke stijl gekomen die ik nu met eigen ideeen/meubels/behang probeer te creeren.