elisa, fijn dat je 20 weken echo goed was! en nu echt zekerheid over het geslacht. ook erg fijn.
ben heel erg benieuwd naar onze 20 weken echo. hoop dat alles goed is. duurt alleen nog ff. 4 augustus hebben wij m.
ons kindje was bij de 12 weken en de 17 weken echo erg rustig. bewoog amper. hoop toch met de 20 weken echo iets meer beweging te zien.
tammie, het is idd nog klein ja. ik had er eerst ook moeite mee.
ik had in het oktober forum geloof ik, al een hele poos terug, gelezen dat er al wel een onderscheid gemaakt kan worden idd rond de 12 a 13 weken. tussen de benen zit dan al iets en wanneer dat naar achter loopt is het meestal een meisje en wanneer dat naar boven loopt (richting het buikje zegmaar) dan is het meestal een jongen. heb je dat misschien gezien? daar dachten ze dat iemand een jongen kreeg en dat is toch ook bevestigd met de 20 weken echo.
dank je... die groene is leuk als je het hele setje ziet. ik kan m aan als topje, als buikband en als rokje en zo kan ik met een paar kleding stukken steeds varieren. zal wel een keer een foto maken wanneer ik 1 van die opties aanheb. dan ziet het er gelijk anders uit.
die gele heb ik bij twenty five gekocht. is ook een site van:
http://www.25maternityfashion.nl/ze hebben een winkel in, breda, groningen, den haag, tilburg en antwerpen