Ben trouwens ook wel benieuws naar welke "klachten" jullie ervaren. Zo heb ik dus echt last van slapeloosheid. Duurt echt uren voordat ik eens in slaap val en dan na 1 of 2 ur wakker, weer slapen, weer wakker, pfffff. En als ik wel een beetje slaap ben ik 's morgens nog steeds hondsmoe! En dan dat hongergevoel dat om de haverklap afwisselt met een licht misselijk/vol gevoel! En ik heb veel meer dorst. Als ik niet drinkt als ik een droge keel heb, dan krijg ik kok-neigingen en wordt ik licht misselijk. Tja klinkt misschien weird. Echt heftige misselijkheid heb ik niet, maar gisteren had ik begin van de middag wat augurken gegeten (die gaan er goed in haha) en een tijdje later eerst kok-neigingen, en ja hoor toen kwam alles er toch uit! Maar verder vooral lichte misselijkheid. En wat voor mij er wel een probleem bij is, is dat ik lijd aan RGS (
http://www.restlessgenitalsyndrome.nl). Nou dat wordt dus nu af en toe flink versterkt door de hormonen. Dan zijn er momenten dat ik niet weet waar ik het moet zoeken! Tis dan bij mij ook meteen nogal gecomliceerd, want is het de RGS die opspeelt (waarschijnlijk ook) of is het ook dat libido dat tijdens zwangerschap omhoog kan gaan?
Oh en verder wat last van lichte duizeligheid af en toe, maar ook dat wijt ik een beetje aan slaaptekort. Slapeloosheid is echt vreselijk. Bij bij houd dat in dat ik me dus nu iedere avond alweer zorgen maak voor de komende nacht. Zal het weet niet lukken? En daar wordt je dan weer zo down van. Ik weet het allemaal klachten, maar ik zeg ook eerlijk ik zit nog niet echt op een roze wolk hoor. Hopelijk herkennen meer vrouwen dit en herkennen ze ook een en ander van de klachten.