Vanmorgen met de digitale van cb ook postitief getest!!! 😃 😃 😃
haha kan het nog niet geloven!!
VickySOud lidBerichten: 4.764Lid sinds: 2 september 2009
Lami schreef:
@vickys bij jou ook alles goed? lekker aan het genieten?
VickyS schreef:melanie en pukemuk, gefeliciteerd!!!!
hier elke dag meer last van misselijkheid... en ben zo moe... zou de hele dag kunnen slapen :oops:
Lami schreef:Oja @janne, veel plezier morgen met de echo, geniet van jullie kleine uk! 😊 😉
xxx lami
Sabrina1984 schreef:Nou meiden ik ben niet zwanger, de 😈 :twisted: is gekomen! 😞
@Lami: Je voorgevoel was jammer genoeg niet goed 😞 ben er niet heel erg verdrietig/teleurgesteld van gelukkig. Gisteren wel een beetje, maar nu denk ik alweer het is erg jammer maar ja, wij willen het ook leuk houden en doen het dus gewoon als we zin hebben en dat blijven we ook gewoon doen. Rond de eisprong wel wat extra natuurlijk, maar dat mocht dus niet baten helaas!
Gaaf dat jullie er ook weer voor gaan! En wat je zegt dat is ook veel relaxter!
@Pinkymeid: Voor jou nog spannend, hoop dat het bij jullie wel raak is deze ronde!
Het is heerlijk weer vandaag!
Fijne dag iedereen!
Liefs Sabrina
Renske84 schreef:Hi meiden,
Ook hier is het weer niet raak. Gisteren weer ongi geworden. Zo oneerlijk dat we elke keer weer hoop krijgen maar dat het dan toch weer niet raak is. Ik was gisteren ook helemaal van slag. Maar kreeg vanmorgen toen ik wakker werd wel een ontzettend lief sms-je van m'n vriend... Dat doet toch weer goed dan!
Janne26 schreef:Prissillaq, balen voor je joh! 😞
Rot duivel!! Grrr.... die zouden ze af moeten schaffen voor de vrouwen die zwanger willen worden ;)
priscillaq schreef:Janne26 schreef:Prissillaq, balen voor je joh! 😞
Rot duivel!! Grrr.... die zouden ze af moeten schaffen voor de vrouwen die zwanger willen worden ;)
hihihi ben ik het helemaal mee eens :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: