Lami schreef:Hey meiden,
Niet te geloven maar ik heb goed nieuws denk ik, vandaag een heel licht streepje 😛 kan het nog niet geloven en vind het ook wel weer een beetje eng!!!!!!!!!!!
@sabrina het duimen heeft dus gewerkt! Nu ga ik weer voor jou duimen deze ronde! Hoop het echt voor jullie!!!!!
Maar het voelt gelijk wel weer heel fijn, alles ziet er weer zo anders uit als er een klein wondertje groeit! ik kan het niet omschrijven maar wordt er gewoon zo onwijs blij van!
volgende week als alles goed gaat de vk bellen, want mag vroeg een echo ivm eerdere mk, dus ben benieuwd!
Verder nog nieuwtjes?
fijne avond, oja vrienlief ook helemaal gelukkig 😂
liefs lami
Wauw meis, wat
geweldig!!! Hier wordt ik ook helemaal blij van 😃
Super gefeliciteerd! Echt fijn voor jullie! Wel prettig dat je een vroege echo mag nu, dan hoef je niet zo lang te wachten!
Bedankt voor het duimen! Ik verwacht deze ronde eigenlijk niets, omdat we nu nog maar 1 keer hebben geklust en morgenochtend gaan we voor een lang weekend naar Terschelling, samen met een vriend (die slaapt bij ons in de tent, dus van klussen komt het niet 😞 ) Volgende ronde dan maar weer! Maar voor jullie ben ik echt heel blij!!!