Sabrina1984 schreef:@Liek: Leuk Italie! Ben ik vorig jaar zomer ook geweest, toen zaten we vlakbij het Garda meer, bij het Ledro meer. Mijn man surft, dus voor hem ook wel leuk! Alleen hadden we toen een beetje slecht weer, flinke regenbuien en onweer dat is niet zo leuk met een tentje! Ik hoop dat jullie het treffen met het weer, maar dat zal vast wel als jullie drie weken gaan!
Dat denk ik ook idd nog maar niet te druk om maken, we doen gewoon ons best en wachten het dan gewoon weer af.
Ik studeer vormgeving aan de Design Academy in Eindhoven, heb afgelopen maand een tentoonstelling gehad van een project in Dordrecht. Was een hele leuke opdracht en deze heb ik gelukkig ook gehaald. Nu nog 1 en dan lekker examen in december. Ben wel blij als ik klaar ben hoor, het is een hele leuke opleiding, maar ik doe er al een tijdje over dus het mag nu wel een keertje klaar zijn ;-)!
goed dat je bijna klaar bent, je klinkt wel lekker enthousiast!:-D
wij gaan een ruime 2 weken op vakantie en dan nog een paar dagen thuis, dus 3 vrij van werk... zijn al eerder naar het gardameer geweest (naar bella italia:oops: tussen de rest van nederland:-o) nu zoeken we een wat kleinere camping op, als het toilet gebouw maar goed is, een barretje is ook wel leuk en aan het meer, dan is het al dik in orde. 5 zwembaden en 4 supermarkten hoeven van mij niet op de camping...
maar toen hebben we ook 's nachts in ons onderbroekie aan de tent gehangen! was best een ervaring...
pinkymeid; één pluspuntje; door het resterende hcg ben je nu extra vruchtbaar, dus erg goed dat je er meteen voor gaat!:)