Hallo!! hier nog eentje uit het beste jaar! 1984!! Gisteren gestopt met de pil!! Allemaal heel erg spannend is het wel!! Ben benieuwd wat me allemaal nog te wachten staan..
Groetjes
VickySOud lidBerichten: 4.764Lid sinds: 2 september 2009
Beebie_Wish schreef:Morguhh dames!
Ik dacht laat ik hier ook nog even vertellen hoe onze 1e echo geweest was 😉 . We hadden namelijk op 7 september onze 1e echo (inwendig). En alles is goed 😉 de beeb zit mooi in de baarmoeder, en we hebben zelfs het hartje zien kloppen 😉 .
Nu mogen we voor de 2e echo op 19 oktober terug komen (dan zijn we 12 weken). Hoop zo dat het allemaal goed blijft gaan en dat de beeb maar fijn door groeit en ontwikkeld 😉 .
Voor de dames hier: VANGEN ************************************************
chantal1984 schreef:Ik ga woensdag met vakantie. Ik wordt weer ongi in de vakantie daar baal ik wel van. Normaal slik je de pil door maar dat kan nu niet. Ik hoop natuurlijk dat ik het niet word 😉 Succes dames!!!!
Vinny45 schreef:Hoi meiden!
Hier nog 1 uit 1984! Kom gezellie met jullie meekletsen.... :oops: als dat mag!
Groetjesxxxxxx
lonnekeleoni schreef:Oh ik ben zo blij! Alles was goed, het was goed gegroeid (in 2 weken van 3 mm naar 17 mm) en het hartje klopte nu wel heel snel. De kans dat het goed gaat is nu 98% dus ik ga nu eindelijk lekker genieten van mijn zwangerschap!
lovesivo schreef:
Ik zie aan je banner dat je zwangerschapstest licht positief is, gefeliciteerd!
lovesivo schreef:
En wat je minder gaat werken, heet ouderschapsverlof en = betaald!
lovesivo schreef:@ Chantal1984
Hoe "ver" ben je nu?
Liefs
femke1984 schreef:
@ die hard; wel leuk om te lezen; je eerste bericht in deze topic is van april en je was al 3 jaar bezig. en nu lees ik dat het eindelijk zo ver is voor je. van harte nog en veel geluk!