bianca_vries schreef:Sabrina1984 schreef:VickyS schreef:Spannend Sabrina!! Weet je al iets meer? Zit nu op dag 7 van mijn cyclus, eerste week alweer voorbij!! Toen we eraan begonnen dacht ik, oh we zien wel.. Maar nu we dan toch echt bezig zijn wil ik het zo graag...
Gisteravond en vanmorgen weer getest: negatief.
Ik snap het niet want ik ben namelijk nooit overtijd. Iedere keer een cyclus van 30 dagen.
Afwachten maar dus...
Hoi Sabrina,
Ik heb het ook eens gehad, ben naar de huisarts gegaan en kreeg daar te horen dat het wel is gebeurd en dat ik me niet zo druk moest maken. (voelde me flink in me hemd gezet door die man, het maakte me erg onzeker)
Later ben ik naar een collega van me gegaan, zij is echoscopiste in een verloskundige praktijk. Ze vertelde dat het
wel is gebeurd dat een vrouw een keer een menstruatie overslaat. Het kan door stress komen of door een vroege miskraam waardoor je lichaam van streek is. Misschien heb je er iets aan....
Liefs Bianca
Dankjewel voor je berichtje Bianca!
Ik ben nog steeds niet ongesteld inderdaad en heb bedacht dat ik vrijdag nog een keer ga testen. Als het dan nog steeds negatief is ga ik toch de huisarts maar even bellen. Ik lees ook hier en daar op het forum en internet dat je een bloedtest kan laten doen om het zeker te weten. Als je HCG nog niet hoog genoeg is, maar ja dat komt volgens mij niet heel veel voor of denk jij van wel?
Ben jij daarna gewoon vanzelf weer ongesteld geworden? En hoe lang duurde dat ongeveer voordat je het weer was? Echt vervelend is het, als ik nou weet waar ik aan toe ben, maar die onzekerheid of zwanger of toch niet maar ja waarom komt er dan geen :twisted: !? Bij een vroege miskraam zou je misschien toch denken dat er HCG in je urine zit? Misschien toch stress dan, ookal heb ik nog nooit last van gehad dat ik geen menstruatie had....
:roll: