misslola schreef:Monalisa schreef:absoluut,....alleen was een beetje gepikeerd gister...we begonnen zo lekker om de dag met klussen, 6,8,10,toen 13, en dag 15. Toen kreeg ik heeeeel licht krampjes en steekjes dag 17 en dag 18 slijmverlies.....ja ja het ei voelde ik weer!
en dan wil hij niet meer klussen! :| de eerste dagen bovenop me en als ik vruchtbaar ben heeft ie geen zin!!!!
echt klote man! ik heb dag 15 nog geklust dus ik hoop dat dat dan mn ei heeft kunnen kruisen die was wss dag 18 en dan blijft een ei nog 24 uur in je leven toch?
als zijn zaadjes tenminste 3 dagen kunnen blijven leven.....pffffffffffffffffffffff
zal wel weer niet raak zijn en gaan we weer naar ronde 9 bah!
Ik herken me wel een beetje in jou verhaal. Maar ook ik kan gelukkig er heel goed over praten met mijn vriend.
Ook sta ik wel redelijk nuchter tegenover het zwanger worden. Tuurlijk mijn wens is groot, maar ik wil niet dat dit ten koste gaat van onze relatie en dat er een druk op komt te liggen. Hij is namelijk geen dekhengst en af toe voel ik dat wel zo.
Een wondertje willen we heel graag en is dan echt de kroon op onze relatie. Maar we zijn ook supergelukkig met ons tweeën.
Monalisa, jij slikte toch ook clomid of niet? Wel goed dat je nu goed je ei kan voelen. Daarom snap ik ook wel dat je gefrusteerd bent dat dan net je mannetje niet wilt klussen!!!
Ook jij zult op een dag een mooie positieve test in handen hebben. Net zoals de rest van de dames.
heey, nee ik slik geen clomid mijn lijfje doet alles zelf gelukkig 😛
maar ik heb het gelukkig al naast me neer kunnen leggen.ik wil gewoon niet dat het een gedwongen iets is. mijn mannetje wil een liefdesbaby en met mijn gedram gaat dat het niet worden.
misschien is het idd beter om de volgende keer niks erover te zeggen.
dus ik hoop dat het nu raak is anders ga ik echt met heeeele goeie moed door naar ronde 9.
en ik ben nog lang geen jaar bezig dus het gaat allemaal goed komen!!!!!!!!
ik ben trouwens ook erg trots op mezelf want ik heb het deze ronde niet bijgehouden, ben bijna niet hier geweest,wist niet op welke dag ik zat, dat heb ik later allemaal teruggeteld vanaf mn eerste ongi dag. waar ik toen achter kwam was dat ik op hele andere dagen heb geklust dan vorige maand, alleen dag 10 was hetzelfde. en ik had mn ei op ongeveer dezelfde dag.dus wie weet. en het ging ook erg snel allemaal en ik heb NIKS gevoeld, geen rare klachtjes, steken, of kotsboeren of jeukende borsten ja een keer een jeukende tepel maar meer niet.
dus al die klachten van de voorgaande rondes zaten dus maar lekker mooi tussen mn oren dat besef ik nu heel goed!
dat doet teveel bezig zijn ermee met je lijf! deze ronde voel ik me zooooo goed, dat ik heb besloten om het nu gwoon zo te blijven gaan doen.ik kom alleen veel op het forum als ik in de echte wachtdagen zit en natuurlijk als het raak is.
verder blijf ik het lekker van me af zetten en de natuur het verdere werk laten doen!!!!!!!!!!!!!!