mimimabo van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoe lang voor je nod zat je?
ikzelf heb af en toe krampjes in mn onderbuik en heb er 3 pukkels bij
MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
Monalisa schreef:mimimabo van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoe lang voor je nod zat je?
ikzelf heb af en toe krampjes in mn onderbuik en heb er 3 pukkels bij
Dummy schreef:Vandaag is mn NOD, maar ik heb nog geen 😈
Ik had de 8e al een test gedaan en die was duidelijk negatief
misslola schreef:Dummy schreef:Vandaag is mn NOD, maar ik heb nog geen 😈
Ik had de 8e al een test gedaan en die was duidelijk negatief
Ik denk dat je nog te vroeg was met testen!
Ik weet niet of je nog een paar dagen wilt wachten, maar je kan er altijd nog een testje aan wagen!
Hou ons in ieder geval op de hoogte.
Tara28 schreef:Hier vandaag ook NOD, maar helaas een negatieve test vanmorgen. Daarentegen ook nog niet ongi, we wachten dus maar zo rustig mogelijk af. Dikke kans dat de 😈 😈 morgen komen.
@monalisa: je temperatuur is 's morgens juist op zn laagst en wordt in de loop van de dag hoger.....Alleen de waarden die je elke morgen op hetzelfde tijdstip mee nog voor het opstaan en plassen zijn geldig wat dat betreft. Na je eisprong merk je dan een stijging van de temperatuur van een paar tienden en vlak voor je ongi moet worden zakt het weer. Ben je zwanger blijft je temp hoger. Mijn temp was vanmorgen nog hoger, daaarom verwacht ik vandaag nog geen ongi. Misschien morgen.....
Tara28 schreef:@monalisa: nog niet de hoop opgeven hoor! Het is waar wat mama2b zegt! En je NOD duurt ook nog een week. Of ben je onregelmatig?
Hier nog geen nieuws. Totaal geen spoor van een ongi....Maar ik weet ook van mezelf dat ik het weleens word zonder dat ik vooraf ook maar iets gevoeld heb. We wachten af!
X
Tara
Tara28 schreef:Die bruinige afscheiding van tevoren heb ik meestal ook. Van die sliertjes bruin die door de normale afscheiding heen zitten. Als ik dat heb word ik de volgende dag ongi. Meestal voel ik er niks van in mn buik dat ik het ga worden. Maar tot nu toe ook nog niks bruins te bekennen....
miss_amy schreef:olla hie rben ik weer
was 3 juli ongi geworden en
10 e was het weer weg ...
maar door nu veel spanning en stress hier in huis weet ik niet of ik deze ronde wel mee doe
Dummy schreef:Mijn NOD was gister.....en nog niks, ik voel ook nog niks, ik vind het eng, ben zo bang dat ik nu ongi word.....en eigenlijk wil ik dat ik zsm ongi word......pffffffffffffffffff
Groentje schreef:Dummy....wat een zenuwengedoe zeg!! Daar zou ik ook gek van worden. Maar: niet bang zijn!!! Misschien heb je een klein wondertje in je buik(heb je nog een keer getest?) en anders hoe K**** ook, je kunt dan door voor de volgende ronde als de :twisted: er zijn.....
Sterkte meid, de duimpjes draaien ook voor jou overuren ;)
Tara28 schreef:@wieke: ow wat spannend! Ik wil bijna ook die testen gaan halen...maar ja, dat zou pas dwaas zijn, want ik heb er nog 7 van matcare liggen 😉
@groentje: inderdaad wat wieke zegt, niet in de toekomst kijken wat dat betreft...Heb je al eerder meegemaakt dat hij zo lang weg moest? Ik heb ook meegemaak dat mijn man op uitzending moest, dus ik weet hoe het is. Inmiddels is dat ruim 3 jaar geleden en heeft hij een andere baan. Dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg!
Hier nog geen nieuws. Geen ongi, niet opnieuw getest, maar heb ook geen stres ervan ofzo. Mijn temperatuur was wel opvallend gestegen vanmorgen. Had opeens 37,4, zo hoog had ik het nog niet eerder in het temperatuurverhaal...Ik wacht nog maar even een paar dagen...
Groentje schreef:Tara28 schreef:@wieke: ow wat spannend! Ik wil bijna ook die testen gaan halen...maar ja, dat zou pas dwaas zijn, want ik heb er nog 7 van matcare liggen 😉
@groentje: inderdaad wat wieke zegt, niet in de toekomst kijken wat dat betreft...Heb je al eerder meegemaakt dat hij zo lang weg moest? Ik heb ook meegemaak dat mijn man op uitzending moest, dus ik weet hoe het is. Inmiddels is dat ruim 3 jaar geleden en heeft hij een andere baan. Dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg!
Hier nog geen nieuws. Geen ongi, niet opnieuw getest, maar heb ook geen stres ervan ofzo. Mijn temperatuur was wel opvallend gestegen vanmorgen. Had opeens 37,4, zo hoog had ik het nog niet eerder in het temperatuurverhaal...Ik wacht nog maar even een paar dagen...
Wat leuk dat je in hetzelfde schuitje hebt gezeten!! Hij is nog niet eerder geweest, dus des te spannender. Hoe oud was je destijds? Ik ben nu 28 en we zijn bijna 5 jaar samen. Heb je het goed kunnen rooien destijds in je eentje? Viel het je tegen of juist mee?
Kan me voorstellen dat je het niet erg vindt dat ie een andere baan heeft. Die van mij die heeft zn hart er echt liggen en heeft het ontzettend naar zijn zin daar. Hij zou niets anders willen en daarin wil ik hem steunen. Ben blij voor hem dat ie zn draai zo heeft gevonden en dan moet ik maar ff tanden bijten.
Spannend van je tempstijging...goed dat je niet opnieuw hebt getest en helemaal knap dat je verder zo een koele kikker blijft 😃 Ook ik wacht in spanning op je resultaat!!!
miss_amy schreef:@ tara..
geestelijke pijn maar ook lichamelijke pijn ...
en vermoeiheid en stress..
ik weet dat ik voor mij zelf moet kiezen maar ik wil dit huis houden ...
anna123 schreef:huh, kan niet volgen waar dit over gaat?
Op welke pagina staat het verhaal van amy?
x
Tara28 schreef:@sas: cool! Jij had dus ook die midstream test van matcare....Ze hebben ze trouwens nog goedkoper, maar dat zijn volgens mij wel hele simpele stickies....Test was zeker met ochtendurine....Het is nog steeds spannend hier. Ik weet nog niet wanneer ik weer ga testen. Ik wacht eerst nog maar even af. Maar je verhaal geeft wel weer hoop!
wieke schreef:Groentje. Ik heb de kruidvattesten 2 voor 5 euro gehaald. Die zitten in een wit doosje.
Ik heb echt een duidelijke streep maar nog niet zo paars als de controle streep, maar streep is streep en ik zit ook nog een dag of 4 voor mijn NOD !
Dus ik wacht het rustig af en test over twee dagen wel weer eens, kijken of hij dan nog donkerder is.
Groentje.. ik snap dat je heel graag je vriend erbij zou willen hebben als je wel moet bevallen maar ik was ook altijd heel erg vooruit aan het plannen. Kijk niet tever vooruit meid. het komt vaak heel anders dan je denkt !
Je moet eerst zwanger zijn en pas dan kun je je zorgen maken maar ook pas volgend jaar !
Het kan allemaal zo anders lopen.
Ik dacht in februari ook. Stel dat ik zwanger ben direct dan heb ik vakantie en dan is dat en dat niet handig, bla die bla...
Nu is het inmiddels juli en ik ben nog niet zwanger dus al die zorgen weer voor niets !
Lieve Wieke, ik heb helemaal niet meer gereageerd, sorry :oops: Je hebt helemaal gelijk en ik doe mijn best niet teveel te plannen. Dat houdt alles meer spontaan he?! Ik hoop echt dat je over een aantal daagjes kunt zeggen dat je zwanger bent. Laat dat donkere streepje maar doorkomen!!! Enneh, de KV waar ik in de buurt kwam ivm boodschappen werd verbouwd.... Voorteken??? Dus tsja geen KV testen gekocht en heeft ook nog helemaal geen zin natuurlijk.... Nog genoeg dagen te wachten. Wie weet komen de 😈 al gauw, zie stukje wat ik hieronder nog zal zetten.
Fijne avond, ik ga lekker tukken. Ben moe.