Dank jullie wel
voor de felicitaties !!...
het is nog niet druk
maar ik heb wel even een vraag
ging net naar de wc.. en had echt hele witte afscheiding..
wat betekend dat
miss_amyOud lidBerichten: 410Lid sinds: 1 januari 2005
meisje 85 schreef:Dank je, het is idd erg slopend.
En dan maakt het idd niet uit hoe oud je bent.
Wij hebben allebei een vaste baan, een koophuis en zijn al 3 jaar getrouwd.
Dus alles op orde. mooi stabiel voor een kindje.
Maarja zoiets kan je niet plannen, dat zie je maar weer.
Kinderen NEEM je niet, je krijgt ze.
moon80 schreef:tja wat heb ik al gedaan:
-sperma onderzocht =Ok
-bloedonderzoek = OK
-maansteen gedragen (alles kan helpen he haha)
-maca gebruikt
-etos zwanger worden gebruikt.
-Om de dag geklust, elke dag geklust, meerdere keren per dag geklust.
-Andere standjes waardoor het beter in de baarmoeder komt
-randjes fietsen
-2 maanden temperaturen
Maar ik heb het idee dat er ook geen bevruchting plaats vindt. Heb ook veel buikpijn tijdens de eisprong en ook mega obstipatie (echt elke maand). En dan ook nog proberen om er niet teveel mee bezig te zijn hahahaha, das lastig hoor. :D
wieke schreef:Tara heb je al testen besteld ?
EstherH schreef:Goedemorgen dames!
Ook ik ben gestopt met de pil, paar maanden nu... en elke keer een teleurstelling fijn dat ik niet de enige ben!
Ben wel steeds aan het zoeken naar tips haha, en ineens overal zwangere vrouwen en baby's!
Ps 7 maand gestopt nu!
Groetjes Esther
anna123 schreef:weet je wat gek is....toen ik zwanger was (ooo blijft zoooo mooi klinken!!) wacht ik..aahhh wat jammer nu is dat gestress voorbij tot mn ei! Ergens was het namelijk heel leuk om samen met andere in spanning te zitten en op krampjes e.d. te letten!!!
MAAR....daar kom ik van terug hoor!! het is helemaal niet leuk om te wachten!!! bah bah bah
x
anna123 schreef:Dat is het he....tijdens de klusweek heb je nog het gevoel dat je er echt mee bezig bent enzo...maar dat wachten..pfff. inderdaad je hebt er dan geen controle meer over...VRESELIJK!!!
merk ook aan mezelf dat ik dan gewoon wat lomer wordt en zo...steeds even op het forum kijken..dan even wat in huis doen..ok nog heeeel even op het forum kijken...pff...
x
Riviera schreef:anna123 schreef:weet je wat gek is....toen ik zwanger was (ooo blijft zoooo mooi klinken!!) wacht ik..aahhh wat jammer nu is dat gestress voorbij tot mn ei! Ergens was het namelijk heel leuk om samen met andere in spanning te zitten en op krampjes e.d. te letten!!!
MAAR....daar kom ik van terug hoor!! het is helemaal niet leuk om te wachten!!! bah bah bah
x
Ik haat wachten..het neemt me helemaal over..ik heb dat met alles en wachten. Ik moest bv een jaar wachten tot ik aan mn nieuwe baan kon beginnen..Ik was wel al aangenomen. Ik was helemaal bezeten. Het leek alsof alle energie uit me weg ging omdat ik alleen maar naar DE datum toeleefde. Vreselijk. En dat heb ik nu weer. Ik voel me energieloos. Er komt niks uit mn handen.. Voel me loom etc. Word er gek van. Ik kan er gewoon niet tegen als ik iets niet in de hand heb. (Hoezo controlfreak). Ik heb nog een hele 2 do list maar er komt gewoon niks van..
meisje 85 schreef:Nou ik ben begonnen met ovulatietest.
Vandaag de eerste test gedaan, ik zag licht een tweede streep.
Moet ik dan nu al aan de klus of nog niet?
Ik heb ook even geteld welke ronde ik nu ben. Ronde 25!!
Duurt veel te lang...
wieke schreef:Riviera.. je moet nog ff geduld hebben meid. Nog 8 dagen, niks aan hé ?
Ik heb tot nog toe nog steeds nergens last van maar vind dat niet echt abnormaal hoor. Had ik mijn vorige zw.schap ook pas later.
Natuurlijk twijfel ik wel eens.. het is lastig je zwanger te voelen terwijl je je niet anders voelt. Maar een testje gisteren die meteen knal positief is wijst me erop dat het toch echt zo is.
Ja natuurlijk lees ik nog met jullie mee. Ik weet maar al te goed hoe het wachten voelt en hoe die onzekerheid voelt iedere maand. Echt niet leuk hoor !
Miss amy ? nog nagedacht of een kindje in jouw situatie wel verstandig is ? Helemaal als je ruzie weer hebt ? Niet echt een fijne basis hoor ! Denk goed na hoor meid.
lfs van mij
miss_amy schreef:@ amber..
laten we het over mijn verjaardag niet meer hebben ..
het was een ramp..
het einigde op ruzie met vrienden en met me eigen vriend .!