MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
ja idd nog 2 weken :|
Monalisa schreef:aan het afwachten om ons goed nieuws te brengen zeker :D
Tara28 schreef:beebie_wish was er altijd best veel, maar de laatste tijd viel het me al op dat ze telkens even weg was en dan na een aantal dagen 1 lang bericht op meerdere topics plaatst om iedereen te laten weten hoe het gaat. Ik denk dat ze op die manier ook even wat afstand heeft genomen van het forum. We horen vast snel weer weer wat van haar.
Beebie_Wish schreef:Dag dames,
Tot heden nog steeds geen duuvel hier 😉
Wel vanmorgen veel pijn en krampen in mijn buik (alsof je ongii gaat worden) 😞 . En mijn borsten zijn wat gevoelig maar niet extreem, en voel me vrij snel moe. En heb veel wit daar van onderen manlief dacht ach dat zal wel zweet zijn, oke dat kan misschien maar zoveel.
En verder niet echt veel klachtjes. Naja we wachten nog maar deze nacht af en gaan gewoon heerlijk slapen. Durf ook nog geen test er tegen aan te gooien 😞
Butterfly82 schreef:Hee Monalisa, dat heb ik dus andersom.... Voel het bijna altijd alleen rechts! Begon ook al te denken dat de linkse misschien niet werkt of zo...
Butterfly82 schreef:Je zit er idd helemaal naast! 😃 Geeft niet hoor, kunt ook niet alles bijhouden. Ik ben nog niet bij de HA of zo geweest. Gaan we wel als het deze ronde weer niet raak is. Ik heb verder dus nog geen idee of alles wel goed werkt in mijn lichaam... of die van mijn mannetje.
Beebie_Wish schreef:Thnx allen voor de felicitaties 😉
En jawel vanmorgen gaf de CB test mij ook bevestiging en stond er ook ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, we zijn zooo blij 😃 😃 😃 :D
Sylverstertje schreef:wanneer ging jij testen tara? tellen we samen af
mijn moeder vond me er al zwanger uitzien vandaag
hhahaha
hoop dat ze gelijk heeft ;)
Tara28 schreef:Ja! Ik zit vandaag nu ook weer officieel op de wachtbank....
anna123 schreef:Hi meiden!
Eigenlijk is dit een beetje een rust ronde voor ons , maar omdat we een keer vergeten zijn om maatregelen te treffen en dit precies rond mn eisprong was , is het toch nog een klein beetje spannend hier!
Gezien krampjes rechts en vruchtbaar slijm heb ik vrijdag/zaterdag mijn eisprong gehad dus voor het gemak even 14 daarbij optellen dan kom ik uit op zaterdag 12 sept. (toch?)
Nu heb ik denk de griep..bah voel me hangerig en ben licht misselijk getsie..heb echt geen tijd om ziek te worden!
Verder natuurlijk weinig te melden!
x
Monalisa schreef:Tara28 schreef:Ja! Ik zit vandaag nu ook weer officieel op de wachtbank....
volgens mij ik ook hoor. had vanmorgen na slechts 2 dagen hoge temp nu weer een lage.; 36.5.. :|
anna123 schreef:ja erg he..en die 24 uur zitten toch echt in een dag...die gaan echt niet harder om als je er heeeeel veel aan denkt..was het maar zo!
x