Butterfly82Oud lidBerichten: 645Lid sinds: 14 mei 2013
Tweety en Monalisa... klinkt voor beiden goed!!!
Butterfly82 schreef:Tweety en Monalisa... klinkt voor beiden goed!!!
Tara28 schreef:Wat goed! 2 nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd voor jullie allbei! Geniet ervan! Hoe lang waren julie al bezig?
@1976: balen joh dat het niet raak was. Maar 9 rondes is volgens mij nog niet echt schokkend hoor. Of heb je telkens zo'n lange cyclus dat je met 9 rondes al op een jaar zit?
@ riviera: hoop toch voor je dat het wat meer doorzet. Het klinkt nog niet echt als een echte ongi. Had je wel getest?
anna123 schreef:Deze maand is het raak..ik voel het! ( voor de 4e maand achtereen! hahahahaha)
x
anna123 schreef:Nou echt erg hoor...was zojuist bij de drogist..dacht ik ik ga een test halen en doen...gelukkig heb ik dat niet gedaan! Wat een stomme gedachte ook weer!
Had wel bedacht dat ik gewoon zondag ga testen..is 1 a 2 dagen voor nod..maar je he..VADERDAG!!!! Zou toch wel leuk zijn om dan positief te testen! Had vanaf mn eisprong helemaal het gevoel dat het raak was...nu heb ik dat helemaal niet meer! Zo naar!
x
1976 schreef:Wieke: Ik ga elke keer uit van mijn kortse cyclus, dan kan ik hem ook niet missen.
Succes ermee hé !!
De zwemmers van mijn man zijn vandaag getest, alles was goed.
Ik heb van de arts een briefje met tel.nummers voor een gynaecoloog gehad, moet een afspraak maken. Ben reuze benieuwd wat er dan gaat gebeuren.
sas84: Heb je nog gebeld naar de gynaecoloog ?
sas84 schreef:hej disney baby dat is positief!! hihi.
ik hoop ook voor je dat het raak is!!! je hebt al lang genoeg gewacht he?!!
ben je ook al bij een gyn geweest voor onderzoeken?
nou ik zal deze maand extra hard voor je duimen!!
succes.
groetjes Saskia.
1976 schreef:Wieke: Ik ga elke keer uit van mijn kortse cyclus, dan kan ik hem ook niet missen.
Succes ermee hé !!
De zwemmers van mijn man zijn vandaag getest, alles was goed.
Ik heb van de arts een briefje met tel.nummers voor een gynaecoloog gehad, moet een afspraak maken. Ben reuze benieuwd wat er dan gaat gebeuren.
sas84: Heb je nog gebeld naar de gynaecoloog ?
Monalisa schreef:anna123 schreef:Nou echt erg hoor...was zojuist bij de drogist..dacht ik ik ga een test halen en doen...gelukkig heb ik dat niet gedaan! Wat een stomme gedachte ook weer!
Had wel bedacht dat ik gewoon zondag ga testen..is 1 a 2 dagen voor nod..maar je he..VADERDAG!!!! Zou toch wel leuk zijn om dan positief te testen! Had vanaf mn eisprong helemaal het gevoel dat het raak was...nu heb ik dat helemaal niet meer! Zo naar!
x
snap het helemaal. ik ga ook op vaderdag testen als ik nog niet ongi ben. dan zit ik op dag 33 en dan ga ik gewoon testen. Je weet maar nooit en het zou zoooooo leuk zijn voor mn vriend'! :D
tweety27 schreef:Meestal zeggen ze dat gelige afscheiding een goed teken is. Ik zal voor je duimen...
Wanneer ga je testen???