Hier nog een met PCOS....Ben jij ook aan de Clomid of niet??
Wij zitten nu in onze 4e ronde met Clomid 100mg!! En vorige week bloed geprikt op progesteron en deze was meeer dan goed
ik heb sowieso een mooie goede eisprong gehad, progesteron was 50,9 😉
En echt ik voel daadwerkelijk van alles kan het niet echt omschrijven maar echt anders dan al die vorige rondes...
en wij zijn officieel al bezig voor onze eerste beeb sinds november 2006 😞 Bij mijn mannetje zit alles wel helemaal goed zijn zaad was ook na gekeken en daar hadden ze wel meer als 30 miljoen goede zaadjes gevonden uit klein beetje opgevangen zaad 😃
Maar nu hopen en duimen we lekker door zo ongeveer zondag (op vaderdag heb ik mijn NOD) maar ik wil pas echt een testje durven te wagen als ik volgende week woensdag nog niet ongii ben... 😉
Mjere schreef:Wat is het toch belangrijk dat de huisarts achter je staat en de goede dingen zegt. Jaren geleden had ik ook zo'n slager die me niet serieus nam na 3 miskramen en kinderwens.
Bloedtesten gedaan om zogenaamd de wachttijd bij de gynaecoloog in te korten. Ja dáág, gewoon om tijd te rekken en consulten te innen 😖
Wachttijd bij de gynaecoloog was gewoon hetzelfde, begon allemaal van voren af aan.
Na dubben toch maar van huisarts veranderd, en ben nu heel tevreden. Hij is er voor ons als we hem nodig hebben en schroomt niet om door te sturen als het nodig is.....toch fijn.
Ook ik voel vaak mijn eisprong, heel soms niet maar deze maand dus weer wel. Zo kan ik precies mijn NOD bepalen en niet door een regelmatige cyclus want die heb ik helemaal niet :|
Soms duurt het 3 of 4 weken voor ik weer een eisprong heb....... PCOS dus......
Iedereen succes deze maand! Met klussen en/of wachten
Groetjes, Kiki