tweety27 schreef:sweetangel heb je gisteren trouwens nog getest???
Hoi, ja heb getest, maar was negatief. Ik heb de dokter gebeld en die vertelde mij dat ik maandag weet moet testen..
Nog ff geduld dus... :?:
tweety27 schreef:sweetangel heb je gisteren trouwens nog getest???
youandi schreef:nee als mijn ongi tot maandag wegblijft ga ik testen.
youandi schreef:nee als mijn ongi tot maandag wegblijft ga ik testen.
Nadine schreef:We beginnen vaak zo enthousiast met klussen, maar na anderhalve week..
Beebie_Wish schreef:Nou meiden dat stomme duiveltje heeft zijn enkeltje noordpool niet aanvaard want werd vanmorgen wakker met knallende buikpijn en rood Het is niet veel maar deze buikpijn ken ik wel beetje alleen heb ik niet zo heftig als nu zeg pfoe...En dat terwijl nog tot 17.00uur moet werken pfff.
Maar goed op naar de volgende ronde dan maar weer tis wel weer een teleurstelling maar wie weet dat de maand Juli ons enorm vruchtbaar toe wenst
Wel een mooie en goede progesteron gehalte maar helaas mocht een zwangerschap zich niet voordoen
Nou op naar nieuwe ronde nieuwe kansen hoop dat meneer de duivel snel weer op sodemieterd en dat ie dan voorgoed weg zal blijven daarna 😉
Nadine schreef:Ik zie dat jij nog onregelmatiger bent.. rot is dat hè.. gebruik je ovulatietesten?
tweety27 schreef:Hallo Volhoudertje.. Is jouw cyclus ook zo onregelmatig dan? Ik zit ook alweer ruim op de 8 weken en er is nog niks. Donderdag moet ik naar de huisarts toe dus ben benieuwd.
amber5 schreef:ben trouwens vanochtend naar de tandarts geweest, er was nl een vulling afgebroken, en daar had ik behoorlijk last van.
voel me nu niet zo lekker omdat de verdoving in mijn halve gezicht zit!!
Leid me in ieder geval wel af, hahahaha
epat schreef:amber5 schreef:ben trouwens vanochtend naar de tandarts geweest, er was nl een vulling afgebroken, en daar had ik behoorlijk last van.
voel me nu niet zo lekker omdat de verdoving in mijn halve gezicht zit!!
Leid me in ieder geval wel af, hahahaha
Tippie: vraag om een verdoving zónder adrenaline, dat scheelt enorm. Het kan niet in alle situaties hoor, maar meestal wel (behalve als ze echt met de wortel aan de gang gaan). Geen getintel tot ruim twee uur later, niet lang het gevoel dat je gezicht er half bij hangt en sneller uitgewerkt. Ik vind het heerlijk. Nou ja heerlijk :roll: je begrijpt wel wat ik bedoel.
Nadine schreef::lol: ik zit hier zo met jullie mee te leven, dat ik ernaar uitkijk om weer in de spannende dagen te mogen komen 😂
Tja, als je kunt: wachten tot na je NOD.. maar het is zo moeilijk hè :roll:
Over een paar dagen kom ik hier weer een kijkje nemen.. als ik zo lang kan wachten 😃
Disney-Baby schreef:AAAAAAARGH ik word echt gek van mezelf.
Ik kan niet meer stoppen met huilen zit de hele tijd alleen maar te janken hiero 😢
Heb mijn werk al afgebeld.
Ik weet echt niet wat dit is kan gewoon echt niet meer ophouden :cry:
tweety27 schreef:Nou mensen ik snap er niks meer van. Voel me heel de dag zwaar beroerd... Een opgeblazen buik.. Stond net in de paskamers kleren te passen en niks pastte gewoon. Toen ik thuiskwam had ik zoiets van zal ik nog eens een test doen. Wie weet.
Nu kleurde ie eigenlijk bijna gelijk al op tot een lichte streep. Snap er echt niks meer van hoor!!!
tweety27 schreef:Nou mensen ik snap er niks meer van. Voel me heel de dag zwaar beroerd... Een opgeblazen buik.. Stond net in de paskamers kleren te passen en niks pastte gewoon. Toen ik thuiskwam had ik zoiets van zal ik nog eens een test doen. Wie weet.
Nu kleurde ie eigenlijk bijna gelijk al op tot een lichte streep. Snap er echt niks meer van hoor!!!