ja spannend wel. normaal heb ik een temp van 36.2 hij is nu al een paar dagen zo rond de 36.5-36.7.
ik hoop dat hij zo blijft of iets hoger wordt1
MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
anna123 schreef:
Zou toch een wonder zijn van 1x klussen...Mocht het weer raak zijn hoop ik maar dat 3x scheepsrecht is!!
Billy schreef:Rare vraag hoor, maar ik heb nog steeds dat gevoel onder in mijn buik en mijn lies. De "pijn" zit echter alléén aan de linkerkant, hebben jullie dat ook of is dit raar? Mij lijkt dat áls je de innesteling al voelt dat je dat dan in heel je onderbuik zou moeten voelen of niet?
Mieke25 schreef: al mijn broeken zakken gewoon af.
Tina schreef:Joyce, wat zal jij geschrokken zijn, zeg! Gelukkig dat alles met het kindje toch goed is! Hebben ze dan gezegd waar het van zou kunnen komen?
Mieke, wat leuk dat je het zelf al een beetje kunt zien! Ik zou het ook nog even geheim houden voor de kinderen op school, hoor... Dat hoeven zij nog helemaal niet te weten! 😊
Ik was vandaag behoorlijk ongeduldig en heb er een test tegenaan gegooid. Voel al een paar dagen van alles in m'n onderbuik. Maar helaas was het negatief. Ik was ook wel heel vroeg, dus ga het van de week nog wel een keer proberen...
Monalisa schreef:shit ik kan niet temperaturen mn vriend is net met mij mee opgestaan :|