Tina ik leef met je mee meid!!! dikke knuffel van mij!!!!!!!!!!!!!
ik hoop dat het snel raak is.
MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
Hanneke83 schreef:Tina: O da's ook stom van mij dan. :oops: Hi Hi ik dacht dat als er verschil ik dagen zit dat je dan een onregelmatige cyclus had. Dus niet Hi Hi Maare is wel erg vervelend ER KOMEN STEEDS MEER DAGEN BIJ......
Maar hier nog steeds geen :twisted: :twisted: te bekennen. Snap er niks van.
Monalisa: Mischien is het wel ontpillen... Hoe lang kan dat duren dan??
Monalisa schreef:ik denk echt dat ik veel te vroeg getest heb. aangezien in overduidelijk 10 dagen een innesteling heb meegemaakt.....
die pijn en bruin bloed waren niet voor niks 😉
heb wel een weeeig gevoel in mn onderbuik geen idee wat dat zegt. Mn borsten zijn naar mijn idee weer ietsje voller.
ik ga donderdag pas weer een test doen dames!
dan zit ik op dag 33 en dan heb ik meer kans denk ik....
Bikergirl schreef:Naam------------- Provincie--------Ronde-------------- NOD
Cindy------------- Limburg----------- 2----------------- 2-8-2009
Babe--------------N-Holland---------4----------------- 6-8-2009
Monalisa-----------Z-Holland---------9-----------------17-8-2009
September
Naam------------- Provincie---------Ronde------------- NOD
Goosje------------Overijssel----------3---------------- 5-9-2009
Ilana--------------Utrecht------------1----------------7-9-2009
petek983----------Zuid-Holland-------geen-------------4-9-2009 oefenronde
Hanneke----------Utrecht-------------3 (na mk)--------11-9-2009
Tina---------------N-Holland----------3-----------------12-9-2009
Billy---------------Brabant-------------1----------------- 13-9-2009
Suzzie-------------Utrecht--------------7-----------------26-9-2009
petek983----------Zuid-Holland-------1-------------28-9-2009
Friezinnetje-------Gelderland------3------------------30-9-2009
Oktober
Naam------------- Provincie---------Ronde------------- NOD
yvon83------------Gelderland--------3-----------------04-10-2009
Bikergirl----------- Limburg------------2---------------- 7-10-2009
Hoera Zwanger!!
Naam------------- Provincie-----------Ronde------------Postief getest---------Uitgerekend
Sabine------------N-Holland-----------4----------------17-5-2009--------
Mookies-----------N-Holland-----------2-------------------------------------------------
NoaM------------- Leeuwarden---------4--------------------------------------18-10-2009
Molemieke---------Limburg (B)---------5----------------16-7-2009-------------30-03-2010
Joyce2911-------- Gelderland----------7----------------26-7-2009-------------05-04-2010
Babywensje-------N-Brabant-----------3----------------12-8-2009--------
Naatje83----------Z-Holland--------6(1e na curretage)--04-9-2009 duidelijk positief
chanty schreef:Mieke, lijkt me echt super als je een beginnend buikje krijgt. Leuk zeg! Hoop inderdaad dat wij dit ook snel mee mogen maken.
Weet iemand hoe je je eerste cyclus moet tellen. Beginnen jullie te tellen op de eerste dag dat je ongesteld wordt of op de eerste dag dat je geen pil meer slikt. Ik neem aan dat je begint te tellen als je ongesteld wordt, toch?
chanty schreef:@petek983. Ik ben 19 augustus gestopt met de pil. Wij wachten inderdaad 1 maand af. Ik vind 1 maand al bijzonder lastig, dus laat staan 2. Wij willen echt beginnen als ik dus nu weer ongesteld ben geweest. Dus ik kijk het er ongeveer uit (dat ik dat ooit nog eens zou zeggen, haha.). Daarom was ik benieuwd wanneer ik ongesteld kan worden. Maar zo te lezen kan het vanaf dit weekend. Nou duimen dan maar.
Ik heb niet teruggelezen, maar zijn jullie al bezig of ben je inmiddels al zwanger? Lekker dat je nog vrij bent. Ik ben aan het werk.....
Friezinnetje schreef:Volgens mij m,n ei vandaag! Kan in ieder geval draadjes maken 😂 . Maar verder geen buikpijn of iets dergelijks.. Nou maar gewoon lekker klussen vanavond!
Net heerlijk gesport (volleybal) en nu lekker op bedje..
Hanneke83 schreef:wvermeulen dat afwachten is zo vervelend he... :roll: hopelijk niet voor niks... 😉 WIE WEET...
petek983 Fijn dat je je zo goed voelt 😃 . Ik was gestopt met roken. Sinds de mk ben ik weer begonnen met roken (veel stressss). Niet veel hoor ongeveer 6 peukies per dag. Als ik werk rook ik helemaal niet. Was een half jaar gestopt. Maare wel volhouden hoor is beter!!!!
Zolang je nog niet weet dat je zwanger bent mag je alles eten, kan echt geen kwaad. Anders kan je nooit meer iets eten of drinken (rozé,bier mmm !!!!!!!) nu kan het allemaal nog. Als je pos. test dan moet je echt stoppen met bepaalde dingen eten en drinken.