FriezinnetjeOud lidBerichten: 159Lid sinds: 30 juni 2009
Dag 32: nog niks gezien... zal ik gaan testen vanavond of toch maar even wachten?
siena schreef:@ Suzzie: ik weet dat loslaten niet gemakkelijk is (misschien zelfs onmogelijk voor de meesten..). Dat was ook niet wat ik wilde zeggen. Mijn vriendin en haar man hebben het absoluut niet losgelaten, ze waren er elke dag mee bezig. Ik wilde er alleen mee aangeven dat er altijd hoop is dat het toch plotseling raak kan zijn! Zij richtten zich al op het spoelen in de volgende ronde en gingen ervan uit dat er nu niets gebeurd was omdat de gyn zei dat het vrijwel onmogelijk was...En toch: een klein wondertje!
Tina schreef:Jammer Bikergirl, succes de volgende ronde!
Suzzie, gelukkig weer wat positiever! Houden zo!
Even een update over mezelf... Vandaag de hele dag een lichte pijn in m'n onderbuik en veel activiteit in de darmen. Heel veel trillinkjes (ofzo), hele lichte krampjes. Deed niet pijn, was wel apart. Zaterdag had ik echt even het gevoel dat het echt niet zo zou zijn, vandaag is dat positieve gevoel in alle hevigheid terug. Ik heb echt het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn, maar m'n verstand zegt dat ik dat niet moet voelen, om een teleurstelling te voorkomen...