vandaag is mijn ongi doorgebroken, dus ook ik kan op naar de volgende ronde!!
Succes allemaal!!
lonaOud lidBerichten: 787Lid sinds: 1 januari 2005
Tina schreef:Ik zal het laten weten!
Jij had toch je eisprong in het weekend? Dus dan zou het al wel 14 dagen geleden zijn, dus zou je eigenlijk dit weekend ongesteld moeten worden. En dat ben je nog niet!!! Dat geeft hoop!!! Ik gun je zo dat het eindelijk zo ver is!
lona schreef:
Want doordeweek is het altijd maar de vraag of mijn vriend thuis is ivm zijn werk als vrachtwagenchauffeur. Nog een extra obstakel om rekening mee te houden zo af en toe!!hahahaha ;)
Tina schreef:
Wie van jullie kijkt er wel eens op het 'forum clubje zwanger zijn'? Kunnen jullie er wel op komen? Ik krijg steeds een foutmelding...
Goosje schreef:Suzzie ik hoop dat je je gauw wat beter voelt!! We lopen wel lekker gelijk op hè! Zullen we dan maar november mama's worden?! I hope so!!
siena schreef:Jeetje Jessy, wat apart dat je zo'n gevoel hebt! Ik hoop dat je gevoel je niet in de steek laat en dat je inderdaad zwanger bent. dat zou echt heel gaaf zijn!
Het bloedverlies hier heeft niet lang geduurd, dus ik hoop dat het nu echt een tijdje wegblijft...
Tina schreef:Succes meiden!!! Geniet er van en hopelijk heeft het klussen deze ronde resultaat!
Ik vind het soms lastig om er hier over te schrijven, maar aangezien Suzzie zei dat ik moest laten weten of alles goed was doe ik het toch. Gister bij de vk was alles prima in orde. Baarmoeder goed gegroeid, hartje klopt mooi, bloeddruk goed. Dus alles gaat goed hier! Nu maar eens gaan zorgen dat ik die onzekerheid een beetje kwijt raak en eindelijk op die roze wolk kan stappen.
Boraya schreef:hier nog steeds alles rustig. Nog totaal geen ongi klachten, maar ook geen andere kwaaltjes. En helaas ook nog geen positieve test..we wachten het af, maar heb liever zekerheid...
lona schreef:@boraya, wel klote voor je meissie...maar dan kun je in ieder geval weer verder idd.
Was je cyclus nu dan 32 dagen?
Boraya schreef:lona schreef:@boraya, wel klote voor je meissie...maar dan kun je in ieder geval weer verder idd.
Was je cyclus nu dan 32 dagen?
31 dagen, moest gister eigenlijk ongi worden.
Maar de vorige 2 keer was 30 dagen en dan 1 dag later, jeetje wat kan dat spannend zijn :D
siena schreef:@ Jessy: rot dat er zoveel onduidelijkheid is, hopelijk duurt dit niet te lang meer!
@ Lona: je bent zo lekker aan het lezen over van alles en nog wat hè! Fijn dat je de links hier plaatst; best interessant!
@ Boraya: toch jammer Boraya...
Hier weer bruinverlies: zowat de hele dag en nacht... Het is nu dag 14 jongens! :shock: Ik heb besloten niet naar de huisarts te gaan nu, maar gewoon af te wachten (als ik dat volhoud). De reden is dat als ik naar de huisarts ga, hij me óf weer die orgametril (chemische curretage) voorschrijft die nu dus blijkbaar ook niet heeft geholpen, óf hij me doorstuurt naar de gyn. Ik heb in beiden nog geen zin. Dus ik wacht en doe ovulatietestjes, misschien word ik daar nog wat wijzer van de komende maand. Wat een &*(%#$@!
lona schreef:@boraya, dank je wel.
Wel k*t hoor dat je maar geen duidelijkheid hebt!! en wel al die klachtjes...
Ik hoop echt dat je alsnog een posi test hebt vrijdag. ik duim voor je.....*knuffel*
Goosje schreef:Cyndriomi welkom terug!! Fijn dat je er achter bent gekomen wat er aan de hand is, ik hoop dat de medicijnen goed werken en je cylus op gang komt!! Wat kan een schildklier toch veel invloed hebben op van alles zeg! Héél veel succes!
Jessy wat vervelend die onduidelijkheid, dit is je eerste clyclus nadat je gestopt bent met de pil hè? Misschien moet je lichaam nog wat wennen en is je cylcus wat langer??
Boraya shit hé!!! Kan me voorstellen dat je zelf van die ene dag behoorlijk in de stress schiet...je hebt wel een mooie regelmatige cyclus!! Ik hoop dat je ongi gauw over is en jullie er weer voor kunnen gaan!
Botske en lona jammer dat de ovutesten zo onduidelijk zijn....Ik heb er nu twee gedaan, allebei een heel licht streepje maar zie geen verschil, ik hoop dat ze me zekerheid kunnen geven in plaats van onzekerheid....
Siena ik hoop dat het bruinverlies gewoon bij je eisprong hoort! Dat kan heel goed! En anders is je lichaam misschien nog een beetje aan het 'schoonmaken' ofzo...Ik hoop dat de ovutesten je duidelijkheid geven!