siena schreef:Suzzie! Goed om van je te horen meid! Ik ben blij dat jullie de knoop doorgehakt hebben en naar de ha gaan... Het kan heel confrontererend zijn, maar ik denk wel goed. Het lijkt niet op te schieten zo (en dat doet het ook niet echt). Ik hoop voor je dat er niets ernstigs is, en dat je daarna spontaan zwanger mag worden. Het is jullie zo gegund; jullie wachten al zo lang! Fijn ook om te horen dat je vastigheid blijft houden in je werk, maar ook de uitdaging van een eigen bedrijfje aan kan gaan, super! Wat voor soort bedrijf wordt het, iets creatiefs of iets heel anders? *Dikke knuffel*
Ik begin zometeen met de vijfdaagse kuur Clomid, ben benieuwd wat het gaat doen. Volgende week moet ik terug naar de gyn. voor een inwendige echo om te kijken of mijn eitjes erop reageren. Spannend!
Succes allemaal meiden!
Spannend ook voor jou! Hoop echt dat het goed aanslaat!
Vandaag ging de huisarts als een speer, ik stond buiten voor ik er erg in had.
Wel met een doorverwijzing rijker. Als het goed is krijg ik binnen een week een bevestiging van een afspraak. Gaan we kijken of alles bij mij hoed is.
Morgen voor manlief even bellen, die kan het gewoon via de huisarts laten controleren.
Eerlijk gezegd werd ik vreselijk overdondert, inmiddels aan het idee gewent en hier wel blij mee.
Naatje is trouwens opgenomen in het ziekenhuis. een van de meiden groeit niet goed meer, dus een dezer dagen worden de weeën verder opgewekt en gaan ze ze halen. (ze zijn ver genoeg op gehaald te worden, zit nu op week 34 zoiets)
Naatje houd me op de hoogte.