De handjes wel ja hahaha
We hebben nog niet genoeg geoefend vind ik 😛 😂
Nala22Oud lidBerichten: 2.224Lid sinds: 1 januari 2005
Liqi schreef:Hoi,
Sinds vandaag ben ik hier aangemeld en kom zelf uit 1987 en wil graag een kindje. Al blijft mij vriend allemaal twijfelen wel niet wel niet. Hebben jullie tips voor mij?
Liefs
Nala22 schreef:@Mayella:
Jeeeeh,heb je ook geen last meer van die buren 😛
Ik wil de film nog wel zien ja,dus zeg maar niks haha
Hoe is het voor de rest met iedereen?
Sinds vandaag ben ik hier aangemeld en kom zelf uit 1987 en wil graag een kindje. Al blijft mij vriend allemaal twijfelen wel niet wel niet. Hebben jullie tips voor mij?
Liefs
Nala22 schreef:Mijn mannetje is niet bang voor wat de buitenwereld denkt gelukkig, maar daar heb ik zelf meer last van.Nou ja,mijn familie dan!
Mijn moeder zei pas nog dat ze geen oma wilde worden omdat ze nog te jong is hahaha Weet zeker dat ze het leuk vindt als het zo ver is.
Maar vindt het wel moeilijk om aan mijn oom en tante te vertellen. Het is hun nooit gelukt om kinderen te krijgen...
Hier gaat het voor de rest goed hoor 😃
We zijn weer hard aan het klussen geslagen zeg maar 😛
Zit nu in mijn vruchtbare dagen volgens menstruatiekalender.net, dus ben benieuwd!
Vindt het nu alweer helemaal spannend, want het zou zomaar raak kunnen zijn...Of niet natuurlijk,maarja!
Kwestie van wachten he 😊
Nog plannen voor vanavond?
Nala22 schreef:Omdat ik nog niet 100% zeker weet of mijn cyclus ook 30 dagen is...Kan er wel 1 neer zetten en hopen dat het zo is 😛
Ik heb vanaaf ook niet echt plannen...Beetje bank hangen ook denk ik ghehe
Morgen weer een kort dagje werken, dus geen zin om moeite te doen nu 😛 (Behalve voor het klussen dan haha)
Nala22 schreef:En ik heb ook maar ff een ticker toegevoegd dus :p
Nala22 schreef:Ja,als je een hele avond ervoor uittrekt ben je kapot hahaha
Dat gaat dus echt niet meer gebeuren vanavond 😛
Bollieeeeeeeeee,waar ben jeeeeeeeeeeee :(
mayella schreef:Nala22 schreef:@Mayella:
Jeeeeh,heb je ook geen last meer van die buren 😛
Ik wil de film nog wel zien ja,dus zeg maar niks haha
Hoe is het voor de rest met iedereen?
Mn mannetje gaat zo verder met de achter kant 😃 jeeej 😃
Tis echt een super film, een aanrader!!!!
Nou volgens mij is er gister een wonder gebeurd.
Kwam pas laat thuis van een vriendin toen ik naar bed bed wilde gaan en eerst me pil nog even wou slikken lag ie niet meer op zijn plek. Me vriend Dood leuk ja het nu wel eens tijd om te stoppen.
Dus bij deze ga voor ons nu ook de klustijd in.
Groetjes Liqi
Kwam pas laat thuis van een vriendin toen ik naar bed bed wilde gaan en eerst me pil nog even wou slikken lag ie niet meer op zijn plek. Me vriend Dood leuk ja het nu wel eens tijd om te stoppen.
Groetjes Liqi
Groetjes Liqi
Ankie87 schreef:Hoe is het met de meiden hier??????
b0llie schreef:Ankie87 schreef:Hoe is het met de meiden hier??????
prima, mn buik rommelt nog wel en tis nog niet helemaal goed
maar ach, weer wat beter als gister in ieder geval
b0llie schreef:vanaaf lekker thuis zitten
mn buik is nog steeds niet helemaal in orde
vandaag ffies n paar uurtjes gewerkt
nalaaaaaaaaaa
waar blijf ie dan :cry:
Ankie87 schreef:
Gelukkig dat t al wat beter gaat! En hoe was jullie dag vandaag dames? Nog plannen voor vanaaf?
En Nala was het nog gezellig de laatste avonden? En ben je der ' positief' over???
Nala22 schreef:Hey Mayella,
Lekker druk dagje dus pfff
Hopen dat het allemaal een beetje lukt!
Succes in ieder geval!!!
Liefs
Nala22 schreef:Hahahahaha,ook uit het niets zandkoekjes gaan maken 😛
Wel te grappig hahaha
Ach ja meid,als je het af wilt hebben moet er wat gaan gebeuren...
Ik zou er ook de kracht niet voor hebben ghehe
Maar denk maar zo,mocht je zwanger zijn lukt het je helemaal niet meer,dus kan je beter nu al aan de slag gaan ;)
Nala22 schreef:@Mayella:
En,ben je al een beetje opgeschoten??? :D
b0llie schreef:ik weet niet of mayella nog wat over heeft *brilsmilie*
Nala22 schreef:Haha,lekker zandkoekjes maken 😃
Hoe is het hier?
Mayella weer wat minder depri of nog een rot dag?
Nala22 schreef:Jeeeeeeeejh 😛
Leuk hoor een nieuwe auto 😉
Snap best dat je dan weer vrolijk bent haha
Ankie87 schreef:@ Nala: maybe tot wel fijn als je 'altijd' wel zin hebt toch? Maar meestal heb je meer zin rond de eisprong!
@ mayella: wat van soort auto ben je opzoek naar?
Wij hebben ook pas een nieuwe gekocht, moeten nog ff wachten (over een dikke week gaan we namelijk een weekendje weg, dus daarna pas maja)
mayella schreef:Ankie87 schreef:@ Nala: maybe tot wel fijn als je 'altijd' wel zin hebt toch? Maar meestal heb je meer zin rond de eisprong!
@ mayella: wat van soort auto ben je opzoek naar?
Wij hebben ook pas een nieuwe gekocht, moeten nog ff wachten (over een dikke week gaan we namelijk een weekendje weg, dus daarna pas maja)
een lekker klein bakkie 😉 heb nu een cinqeucento (geloof dat je t zo schrijft 😉 weet t na 3 jaar nog nie 😃 )
En morgen ga ik dus een proefrit maken in zo 1 iets nieuwer en iets roder 😉 en een zwarte panda van 7 jaar jonger 😃 maar nog wel t oude model..
mayella schreef:dat rijd idd erg goed!! 😃 Corsa vind ik ook wel fijn... enne Polo dat weet ik nie 😉 maare mn budget is niet zo groot 😉 Vooral nu we nog steeds in ons huis bezig zijn... 😞 Maar mn auto is op, dus ik moet 😃 als ik een auto wil houden ;)
Ankie87 schreef:mayella schreef:dat rijd idd erg goed!! 😃 Corsa vind ik ook wel fijn... enne Polo dat weet ik nie 😉 maare mn budget is niet zo groot 😉 Vooral nu we nog steeds in ons huis bezig zijn... 😞 Maar mn auto is op, dus ik moet 😃 als ik een auto wil houden ;)
dat is zo. Als je eenmaal gewend bent aan een auto, kun je er niet meer zonder. Ken het probleem
mayella schreef:Ankie87 schreef:mayella schreef:dat rijd idd erg goed!! 😃 Corsa vind ik ook wel fijn... enne Polo dat weet ik nie 😉 maare mn budget is niet zo groot 😉 Vooral nu we nog steeds in ons huis bezig zijn... 😞 Maar mn auto is op, dus ik moet 😃 als ik een auto wil houden ;)
dat is zo. Als je eenmaal gewend bent aan een auto, kun je er niet meer zonder. Ken het probleem
we zijn gewoon allemaal verwend 😃 maar tis ook niet goed hoor.. pak nu sneller de auto dan de fiets :oops:
Nala22 schreef:Ben ik ergens toch nog blij dat ik geen auto heb 😉
Ik ga gewoon ff sparen voor een scooter,is een stuk goedkopen allemaal :)
Nala22 schreef:Ja,dat is ook wel weer zo,maar ben altijd bang dat als ik dan zo'n keuring krijg ik honderden euro's kwijt ben...Zou niet weten waar ik et vandaan moet halen :P
b0llie schreef::shock: neeeee
dan moet je om n nieuwe bak :D