Nala22 schreef:Ankie87 schreef:Maar dat was niet in mijn vruchtbare periode (twas trouwes voor het zingen de kerk uit), en getest afgelopen zondag...nope
Ik weet niet waarom ik niet ongi word....maybe door mijn gewicht. Of wat anders...dadelijk schijnzwanger ofzo?
Tja je gaat toch kijken op internet en dan ga je misschien teveel denken????
Voor het zingen de kerk uit is niet veilig 😛
Maar hoezo door gewicht?
Ik heb 20 kilo overgewicht en hier gaat het met mijn ms ook altijd prima 😉
Voor de rest schijnt gewicht niet echt te schelen...
Was je ms normaal wel regelmatig dan?
Ja, rond de 33 dagen....ik heb ondergewicht...ik ben 1.59 en woog altijd 46 kg. Vorige week woog ik opeens 42 kg, terwijl ik niet minder at. Maar het begint beetje voor beetje meer te worden (hopelijk blijft het zow). Kan maybe zijn dat mn cyclus opeens veranderd is, ik weet t niet. We wachten maar af. Hoop alleen niet dat het in Parijs gebeurd. En tja voor het zingen de kerk uit, was ook niet de planning....hij was een beetje te opgewonden...en tja mannen en zin in sex, ik denk dat ik je dat niet hoef uit te leggen 😉 Een condoom om doen, is niet erg, maar het is wel weer dat je ff moet 'wachten'....is natuurlijk leuker als je niet hoeft "na te denken".
Maar maybe word ik vannacht ongi, maybe morgen....we zien twel. Zo nog geen teken ervan, buikpijn; bruine sluim (sorry vieze praat) pijn van onder (tja ik weet t raar, maar dat heb ik altijd als ik ongi moet worden)....
Maare ik ga es langzaam naar mn bedje toe. Weet niet of ik morgenavond hier ben, morgenavond komen vrienden langs (maar ik denk toch niet dat iemand me zal missen...merk dat iedereen hier wel zn "kamerraadjes" hebben...en tja nogal logisch ben nog niet bezig. Btw geen verwijt ofzo).
Dus slaap ze allemaal
En dikke knuffels
Veel liefs