hey prutske, ja praten is toch soms wat moeilijker met je eiegn amn he...
Iets anders, ik weet niet meer zeker of ik het er in dit topic over had maar in ieder geval met suusgroep.. Mijn ventje en ik klussen maar twee keer orndom mijn eisprong. Dit vanuitgaande dat mijn ovulatie testen goed zijn. Iedere maand teleur gestled terwijl de een naar de ander zwanger raakt. Nu zei ik twee rondens terug tegen mijn ventje, kom op schat vandaag ben ik echt het meest vruchtbaar, hop hop... Nou toen werd hij hartstikke geirriteerd, zoiets plan je nml niet, vind hij.
Gevolg dat ik dus niet meer durf te vertellen wanneer ik positief test, dus probeer ik het zo te rekken of te vervroegen dat we rond die data 2 x sex hebben. Maar omdat ik van iedereen hoor dat ze in de vruchtbare week om de dag klussen, en ik nog altijd niet zwanger ben, er er stiekem steeds meer mee bezig ben, toch maar tijdens een lekker hapje eten en een drankje op de bank in de goede sferen eht er ineen keer toch uitgefloept. dat ik me zorgen maakte en dat ik toch heel graag wil dat we het dan 3 x doen, omdat ik ook voor mezelf zeker wil weten dat we het echt "goed" doen. Maar hij had die avond heel erg veel zin(meestal ben ik dat), ik heb hem toen eerlijk verteld dat ik me zorgen maakte dat hij dan komende week niet meer wil en dat ik het dan liever rek....
Nou een beetje gemompel en toen, jij wil altijd, en je moet ej niet zo druk maken, ik heb echt wel goed zaad schatje, komt allemaal wel hoor bla bla bla... Maar goed, wij half uurtje later toch na boven.... Ik voelde me opgelucht dat ik nu toch heel mijn gevoel en mijn gedachtens op tafel had gegooid. Maar dat opgeluchte gevoel maakte al snel plaats voor schaamte... Vriendlief was nu zo gespannen van mij geworden, wat echt niet de bedoeling was, ik heb het hem heel rustig en liefjes uitgelegd... Maar hij kreeg hem zeg maar niet meer paraat.... Voelde me zo rot, dna heeft hij nog nooit gehad.
Maar goed wij weer wat tv gekeken wat gelachen en toen kwam het uiteindelijk wel weer, maar ben er wel erg van geschrokken..We hebben het daar ook niet over gehad meer omzeild zeg maar.... Maar pff, nu durf ik echt niet meer te vragen of we het deze week 3 x kunnen klussen... Maar ben ook weer heel bang dat het met 2x klussen niet gaat, omdat het tot op heden toe nog niet gelukt is zwanger te worden... Pff heel verhaal sorry maar zit er gewoon een beetje mee