Mijn banner heb ik via
www.zwangerschapspagina.nl en dan ga je naar het knopje banners. Je kan daar dan een banner aanmaken voor je cyclus, vul je gegevens in en scroll naar beneden. Daar staat dan een bbc code voor forums. Selecteer die "code" (voor de digibeten onder ons, blauw maken). Druk op CTRL en C te gelijk (kopieren). Ga dan weer terug naar deze site, ga naar instellingen/settings. Links zie je dan in een Kolom, wijzig handtekening en plak ( CTRL V) de code in het vak voor je handtekening. Als je dan op voorbeeld drukt zie je hoe die eruit ziet en dan klikken op handtekening opslaan.
Tips om zwanger te raken, tja dat zijn er zoveel. Laten we beginnen met ovulatie testen. Ikzelf heb die van kruidvat (kv) en sensitest gebruikt. Kv was geen succes, daar kon ik nooit mijn eisprong vinden en bij sensitest heb ik hem meteen gevonden. In de bijsluiter staat precies hoe je het moet gebruiken, ik heb zelf gekozen voor dipsticks omdat ik over zo'n test heen plassen niet prettig vond. Dan heb je natuurlijk ook nog de temperatuurmethode. Als je dit googled vindt je hier ook heel veel info over, maar bij onregelmatige werktijden niet echt een aanrader. En het kan wel beslag leggen op je sexleven, dus ook niet altijd de meest handige methode. Verder gaan er veel verhalen de ronde om na de sex ff te blijven liggen (15 minuten) met een kussen onder je kont zodat je bekken en baarmoeder scheef komen te liggen en dus het sperma makkelijker in je baarmoeder loopt. Klaarkomen nadat je vriend/man door de samentrekking van je bm zou het sperma naar binnen worden gezogen. Er zijn heel veel tips ook op dit forum te vinden maar ook op internet.
Voor de rest geldt slik alvast foliumzuur en probeer om de dag te vrijen in je 2e week van je cyclus, als je dan merkt wanneer je ei is gesprongen kan je het vaker doen (overigens die tip zal niet iedereen onderstrepen, maar mijn HA deed dat wel).
Het belangrijkste van al: geniet er vooral van en maak het geen verplichting! Onthou gemiddelde in NL is een jaar om zwanger te worden, alles wat je eerder bent is mooi meegenomen.
Ik ben in 7 rondes zwanger geraakt en ik weet ook precies wanneer vreemd genoeg. In die tijd gebruikte ik een sensitest, deed ik de tempmethode en heb ik zelfs die bewuste dag een kussen onder mijn kont gehad en hebben we het elke dag gedaan rond mijn eisprong. Dus alle tips die ik gegeven heb klopte wel bij mij. Maar goed er zijn nooit garanties want het is en blijft een wonder.
Kwaaltjes zijn nu gelukkig voorbij. Moe ben ik nog wel iets, maar de misselijkheid en gevoelige borsten zijn over. Moe zal volgens de statistieken binnen 2 weken over moeten zijn, dus daar hoop ik dan maar op. Maar goed dat denk ik wel, want ik voel me verder eigenlijk prima.
@vwz, ik kan me voorstellen dat je nu die verbouwing wel zat bent. Pff ik zou daar ook niet tegen kunnen. Maar wat je zelf al zegt, het wordt wel mooi en de laatste loodjes wegen altijd het zwaarst. Hoe staat het verder bij jouw kwaaltjes dan?